Alenka Naglič (Avtor)

Povzetek

V sodobnem, dinamičnem času se porajajo novi obrisi gospodarske ureditve sveta, kjer vse vidnejšo vlogo dinamičnih trgov pridobivajo dežele v razvoju, predvsem Brazilija, Rusija, Indija in Kitajska (BRIC), ter druge hitro razvijajoče se dežele. Iz primerjalne raziskave, v katero smo poleg standardnih držav BRIC vključili še Indonezijo in Vietnam, jasno izhaja spoznanje o razsežnosti tržnih potencialov dinamičnih trgov BRIIVC, ki slovenskim podjetjem lahko služi kot dobra osnova za izbiro trgov ter za oblikovanje lastne strategije izhodne internacionalizacije na izbrane trge. Raziskava potrjuje spoznanja, da morajo podjetja pred vstopom na omenjene trge podrobneje spoznati pogoje za poslovanje v posameznih državah, odkriti pasti in ovire pri vstopu na lokalne trge ter se seznaniti s poslovnimi navadami, delovanjem birokracije in administracije v izbranih državah.

Ključne besede

trg;tržne raziskave;gospodarstvo;tuje investicije;investicije;neposredne tuje investicije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Društvo ekonomistov Maribor
UDK: 339.727.22(100-773)
COBISS: 10734108 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0547-3101
Matična publikacija: Naše gospodarstvo
Št. ogledov: 241
Št. prenosov: 17
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Competitive Analysis of Market Potentials in Dynamic BRIIVC Countries
Sekundarni povzetek: In modern, dynamic times, a new base of the world economic order has been born, in which developing countries-especially Brazil, Russia, India, and China (BRIC)- have acquired an increasing role. Based on the comparative analysis, the market potential of the dynamic BRIC countries (to which Indonesia and Vietnam are added) becomes evident, which can serve Slovenian companies as a good basis for selection of the markets and how to formulate a strategy of export-oriented internationalization on the selected market. The research emphasizes that it is important to know the operating conditions in each country, to detect traps and barriers that represent markets, and to meet business practices, functioning bureaucracy, and administration of selected countries.
URN: URN:NBN:SI:DOC-PBEGY5AR
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 33-43
Letnik: Letn. 57
Zvezek: št. 3/4
Čas izdaje: 2011
ID: 1728056