Mitja Gorenak (Avtor)

Povzetek

V prispevku avtor proučuje različne teorije zadovoljstva pri delu, proučevano aplicira na turistične vodnike in spremljevalce, ki jih zaradi narave dela označi za zelo specifično skupino delavcev, kar tudi utemelji s posebnostmi, vezanimi na delo in delovno okolje. V prispevku prikaže in analizira rezultate anketiranja, opravljenega med 235 vodniki in spremljevalci, kar predstavlja 14,25 % celotne populacije. V analizi potrdi domnevo, da na zadovoljstvo vodnikov in spremljevalcev pri delu ne vplivajo tipični dejavniki zadovoljstva, in ugotovi, da so za vodnike in spremljevalce najpomembnejši dejavniki: etičnost in profesionalnost v organizaciji, povratno informiranje, delovni prostor, izvajanje reda in discipline, možnost razvoja kompetenc, možnost ustvarjalnega dela ter izzivi pri delu.

Ključne besede

zadovoljstvo;delo;turistični vodniki;turizem;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Društvo ekonomistov Maribor
UDK: 331.101.32:338.48-051(497.4)
COBISS: 10577692 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0547-3101
Matična publikacija: Naše gospodarstvo
Št. ogledov: 341
Št. prenosov: 30
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of perceived factors influencing Slovenian tour guides' and tour managers' job satisfaction
Sekundarni povzetek: In this article, the author examines various job satisfaction theories and applies this theoretical knowledge to tour guides and tour managers, presuming that due to the specifics of the work and work environment, this group will present special factors that influence job satisfaction. Furthermore, the author analyses a survey conducted among 235 interviewees, representing 14.25 percent of the entire population. In the analysis, the author confirmed hypothesis that job satisfaction of tour guides and tour managers is influenced by atypical factors; the most influential factors found in this survey are ethics and professionalism within organizations, reverse apprising, work space, discipline, potential for competency development, potential for creative work, and job challenges.
URN: URN:NBN:SI:DOC-8VPABDPL
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 26-34
Letnik: Letn. 57
Zvezek: št. 1/2
Čas izdaje: 2011
ID: 1728135
Priporočena dela:
, Slovenija, Dravska banovina
, opis namenske strukture besedilne vrste na primeru turističnih vodnikov po Slovenski Istri