Maja Zajec (Avtor), Matjaž Roblek (Avtor)

Povzetek

In this article we will introduce the development of those organizational culture elements, which influence importantly on company successfulness in family companies. The research was performed in 24 Slovenian companies with 524 responded survey questionnaires from field of services, consultancy and computer equipment, trade counter, production, road freight traffic and civil engineering. With this analysis we found out the answer to the question in family loyalty to the company, management style, loyalty and mutual trust system, strategic emphasis, criteria for successful business operations, stimulation (rewarding), process of continuous improvement, business ethics of the company, organization, values of the employees, and satisfaction of the employees in those companies. The collected data are important from the aspect of the organizational culture influence on the future growth or eventually their stagnation.

Ključne besede

organizational culture;family business;successfulness;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: Moderna organizacija
UDK: 005.7
COBISS: 6944787 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-5454
Matična publikacija: Organizacija
Št. ogledov: 330
Št. prenosov: 81
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Ali obstajajo pomembne razlike v uspehu in organizacijski kulturi med družinskimi podjetji v proizvodnem in storitvenem sektorju v Sloveniji?
Sekundarni povzetek: Članek predstavlja razvoj tistih elementov organizacijske kulture, ki pomembno vplivajo na uspeh družinskih podjetij. Raziskava je zajela 24 slovenskih podjetij s 524-imi izpolnjenimi vprašalniki. Postavili smo glavno hipotezo, ki trdi, da obstajajo pomembne razlike v organizacijski kulturi med proizvodnimi in storitvenimi podjetji, ki vplivajo na večjo uspešnost slednjih. Na podlagi dobljenih rezultatov, ki so bili pridobljeni iz analize posameznih trditev v vseh devetih segmentih faktorjev organizacijske kulture, kakor tudi rangiranja vrednot in faktorjev zadovoljstva, lahko trdimo, da obstajajo razlike med individualnimi trditvami določenega segmenta. Razlike znotraj individualnega seta faktorjev, ki dajejo prednost storitvenim podjetjem, so bile zabeležene v petih individualnih setih. Pomembno je, da poleg analiziranih vrednosti individualnih setov faktorjev organizacijske kulture, ki kažejo na uspešnost poslovanja podjetja, smiselno upoštevamo še nadaljnjo rast in razvoj podjetja.
Sekundarne ključne besede: organizacijska kultura;družinsko podjetje;uspešnost;
URN: URN:NBN:SI:doc-EZAYN0VI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 195-205
Letnik: Let. 44
Zvezek: št. 6
Čas izdaje: nov./dec. 2011
DOI: 10.2478/v10051-011-0021-x
ID: 1728155