Loretta Jones (Avtor), James R. MacArthur (Avtor), Sevil Akaygün (Avtor)

Povzetek

Using technology to engage preservice elementary teachers in learning about scientific inquiry

Ključne besede

didaktična metoda;izobraževalna tehnologija;metodika;naravoslovje;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učne metode

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.091.3
COBISS: 8864329 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 326
Št. prenosov: 75
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;teaching method;educational technology;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;didaktična metoda;izobraževalna tehnologija;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 113-131
Letnik: ǂVol. ǂ1
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2011
ID: 1729080
Priporočena dela:
, putting research to work in K-8 science classrooms
, ni podatka o podnaslovu
, academic book