raziskava na slovenskih univerzah s posebnim ozirom na Univerzo na Primorskem
Anton Mlinar (Avtor)

Povzetek

Paradigma trajnosti in izobraževanje. Raziskava na slovenskih univerzah s posebnim ozirom na Univerzo na Primorskem

Ključne besede

visoko šolstvo;interdisciplinarnost;kolaborativno učenje;transformacijsko učenje;Trajnostni razvoj;Univerze;Izobraževanje;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP - Univerza na Primorskem
Založnik: Centro di ricerche scientifiche della Repubblica di Slovenia
UDK: 378:502.131.1(497.4)
COBISS: 1823443 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1408-5348
Št. ogledov: 3409
Št. prenosov: 37
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: sustainable development;university;education;interdisciplinarity;collaborative learning;transformational learning;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 119-130
Letnik: ǂLetn. ǂ20
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2010
ID: 1731102
Priporočena dela:
, raziskava na slovenskih univerzah s posebnim ozirom na Univerzo na Primorskem
, ni podatka o podnaslovu
, towards a European classification of higher education
, life perspectives of master students