diplomsko delo
Mateja Vukota (Avtor), Miha Marič (Mentor), Dušan Mežnar (Komentor)

Povzetek

Vsakodnevno smo obkroženi z ljudmi, ki so sami podjetniki ali pa si to vsaj želijo biti. Posledično nam je pojem podjetništva poznan, vendar pogosto ne vemo, kje in predvsem kako bi začeli našo podjetniško pot v svetu, v katerem je podjetnikov že mnogo. Naš namen je bil sestaviti ustrezen poslovni načrt za odprtje kozmetičnega podjetje Rock your nails. V teoretičnem delu smo se osredotočili na pregled tako domače kot tudi tuje literature, ki nam je v pomoč pri spoznavanju pojmov, kot so podjetje, podjetnik in poslovni načrt. Slednji nam je tudi vodilo za zapis poslovnega načrta za kozmetični salon. V raziskovalnem delu smo predstavili že ustanovljeno kozmetično podjetje M – cosmetics, kjer so nam tudi omogočili eno izmed metod raziskovanja, intervju z direktorico podjetja. Le-ta nam je v veliko pomoč tako pri pisanju poslovnega načrta kot tudi pri odprtju lastnega podjetja. Z analizo odgovorov in dobljenih podatkov iz ankete smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja, ki so se navezovala na starost strank, storitve, ki si jih želijo obiskovati ter dejavnike, ki vplivajo na obisk storitve. Skozi analizo rezultatov smo spoznali, katere so naše potencialne stranke in predvsem kaj si le-te želijo pri kozmetičnih salonih. Spoznali smo pomembnost poslovnega načrtovanja v večletnem obdobju, predvsem na področju širitve kozmetičnega salona. Naša ugotovitev je bila, da je poslovni načrt pomagal pri odprtju novega kozmetičnega salona Rock your nails.

Ključne besede

poslovni načrt;podjetje;podjetnik;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Vukota]
UDK: 005.5
COBISS: 144427779 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Business plan for the establishment of a nail salon Rock Your Nails
Sekundarni povzetek: We are constantly surrounded by businesspeople or people who aspire to become them. Consequently, we are familiar with the term business. However, we often do not know where, and especially how to commence our business path in a world saturated with pre-existing businesses. That is why the purpose of this thesis was to compose an applicable business plan for the establishment of a new nail salon Rock Your Nails. In the theoretical part, we reviewed domestic and foreign literature which helped us to define terms like business, businessperson and business plan. The latter acted as a guide in the construction of a business plan for our own nail salon. In the empirical part, we presented the already-established business M - cosmetics salon, where we were able to carry out one of our methods of research: interview with the CEO. The gathered data was helpful in the composition of the business plan and gave us a deeper understanding of how to establish our own business. We also carried out a survey to answer our research questions. The results helped us gain insight into the age of our potential customers, what services they wish for the salon to offer, and variables which would influence their visit. Through the analysis of outcome, we learned who our potential customers are, and mostly what they desire a nail salon to encompass. We discerned the importance of multiannual planning, especially for the expansion of the nail salon. We came to a conclusion that a business plan will be helpful in the establishment of a new nail salon Rock Your Nails.
Sekundarne ključne besede: Poslovno načrtovanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: V, 46 f.
ID: 17312902