Andrej Bončina (Avtor), Janez Pirnat (Avtor)

Povzetek

Znanje je pomembno za razvoj gozdarske dejavnosti. Nacionalni gozdni program obravnava izobraževanje, vendar cilji, opredeljeni za to področje, niso ambiciozni. Biotehniška fakulteta je izpeljala prenovo študijskih programov; gozdarsko izobraževanje bo potekalo na treh stopnjah. Pri prenovi smo sledili ideji, da je treba smiselno zaokrožiti naravoslovne, tehnične in družboslovne vsebine in vzgajati diplomante s širokim znanjem, ki bodo obvladovali nujne temeljne vsebine in imeli hkrati zadosti preglednega znanja. Na kratko so opisane slabosti prenovljenega študija gozdarstva in dileme glede prihodnjega razvoja študija gozdarstva pri nas in v evropskem prostoru.

Ključne besede

izobraževanje;študijski programi;gozdarstvo;nacionalni gozdni programi;Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL BF - Biotehniška fakulteta
Založnik: Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije
UDK: 630*94:630*93(045)=163.3
COBISS: 2459046 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0017-2723
Matična publikacija: Gozdarski vestnik
Št. ogledov: 645
Št. prenosov: 152
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Importance of the university for education in forestry
Sekundarni povzetek: The knowledge is important for the development of the forestry. The national Forest Program deals with the education, but the objectives, determined for this field, are not very ambitious. The Biotechnical Faculty carried out the renovation of the study programs; the forestry education will take place in three grades. Performing the renovation we followed the idea of sensibly rounding up scientific, technical and social contents and educating graduates with broad knowledge, mastering the necessary basic contents and, at the same time, having sufficient overview knowledge. We briefly describe the deficiencies of the renovated study of forestry and the dilemmas concerning the future development of the forestry study in Slovenia and Europe.
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Strokovno delo
Strani: str. 317-321
Letnik: ǂLetn. ǂ67
Zvezek: ǂšt. ǂ7/8
Čas izdaje: 2009
ID: 1732275