master's thesis
Hasan Okanović (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Mateja Kos Koklič (Član komisije za zagovor), Tomaž Kolar (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Effects of brand identity for employees in Bosnia and Herzegovina

Ključne besede

Bosnia and Herzegovina;marketing;enterprises;brands;corporate identity;image;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [H. Okanović]
UDK: 339.138
COBISS: 119458563 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 7
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Učinki identitete blagovne znamke pri zaposlenih v Bosni in Herzegovini
Sekundarne ključne besede: BIH;trženje;podjetje;blagovne znamke;identiteta podjetja;image;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 65, 41 str.
ID: 17340778