Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 2009 |
Tipologija: | 1.02 - Pregledni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Združenje za socialno pedagogiko |
UDK: | 376 |
COBISS: | 8142153 |
ISSN: | 1408-2942 |
Matična publikacija: | Socialna pedagogika |
Št. ogledov: | 981 |
Št. prenosov: | 171 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Significance of interactive play activities for social skills training |
Sekundarne ključne besede: | social learning;play;behaviour disorder;socialno učenje;igra;motnje vedenja; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 399-416 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ13 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ4 |
Čas izdaje: | nov. 2009 |
ID: | 1734243 |