Ivanka Oblak (Avtor), Eva Jereb (Avtor)

Povzetek

Ocenjevanje delovne uspešnosti je sistemsko naravnano tako, da motiviramo res samo najboljše zaposlene. Finan~ni rezultat izjemnega prispevka organizaciji dolo~i ravnatelj v obliki dodatka pla~e. S tem sistemom nagrajujemo delovno uspešne, premalo uspešnih pa z odtegljajem od pla~e ne vzpodbudimo za boljše opravljanje dela. V vzgojno izobra`evalnih zavodih ocenjujejo delovno uspešnost delavcev ravnatelji, ki ne izvajajo le in samo kadrovske funkcije, pa tudi izobra`evanje za to nalogo je prepuš~eno posamezniku. Osnovne kriterije ocenjevanja dolo~a pravilnik, ki ga sprejme ravnatelj.V ~lanku bodo predstavljeni kriteriji, po katerih bi lahko ravnatelj z ve~jo gotovostjo nagradil najbolj kvalitetne u~itelje. Ti kriteriji bodo preko izvedene ankete in analize pripravljeni v sodelovanju z ve~jim številom u~iteljev.

Ključne besede

delovna uspešnost;ocenjevanje;kriteriji;učitelj;ravnatelj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: Moderna organizacija
UDK: 331.108
COBISS: 5788947 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-5454
Matična publikacija: Organizacija
Št. ogledov: 4256
Št. prenosov: 302
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Assessing Work Efficiency of the Teachers in Primary School
Sekundarni povzetek: Background/Purpose: Assessing work efficiency tends to motivate the best employees only. Financial result of the hard work is stated by the headmaster in the form of a pay rise. The system recompenses those only who are successful but at the same time we do not stimulate the less successful teachers by reducing their monthly payment. In educational institutions it is the headmasters who assess the work efficiency of the teachers. They perform the human resource function and it is up to them whether they will get extra knowledge to be able to perform this duty. Basic criteria are set by the rule book which again is adopted by the headmasters.The thesis presents criteria which will serve the headmasters better as the previous ones in order to recompensate the teachers who try their best. The criteria will be prepared through a questionnaire and its analysis with the co-operation of a large number of teachers.
Sekundarne ključne besede: work efficiency;value;criteria for assessment;teacher;headmaster;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. A 47 - A 56
Letnik: ǂLetn. ǂ41
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jan. - feb. 2008
ID: 1736522