Matjaž Duh (Avtor), Janja Batič (Avtor)

Povzetek

Članek obravnava usposobljenost likovnih pedagogov za poučevanje prostorskega oblikovanja pri likovni vzgoji. Trenutne izobraževalne vsebine dodiplomskega študijskega programa likovne pedagogike diplomantom ne nudijo osnovnih predmetnospecifičnih kompetenc za vsa likovna področja. Pregled dosedanjih likovnopedagoških študijskih programov na Pedagoški fakulteti v Mariboru pokaže, da se bodoči likovni pedagogi v času študija ne seznanijo z vsebinami prostorskega oblikovanja. Cilj naše raziskave, ki je zajela 73 likovnih pedagogov, je bil ugotoviti stališča likovnih pedagogov do omejenega likovnega področja ter katere naloge prostorskega oblikovanja načrtujejo. Dobljeni rezultati kažejo na to, da je trenutno stanje v osnovnih šolah zelo zaskrbljujoče.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;likovna vzgoja;prostorsko oblikovanje;likovni pedagogi;osnovne šole;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.013:7.01
COBISS: 16220936 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 1349
Št. prenosov: 140
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂcompetency of art teachers in the field of spatial design
Sekundarni povzetek: The article discusses the competency of art teachers in the field of spatial design. Current educational topics in undergraduate studies of Art Education do not give graduates the basic subject-specific competences for all areas of art education. By examining the curriculum for art education programs at the Faculty of Education in Maribor we learned that future art teachers are not introduced to spatial design subject material at all during their studies. The goal of our research, which included 73 art teachers, was to discover the teachers' views of spatial design and the kind of spatial design tasks they plan. The results obtained show that the current situation in elementary schools is alarming.
Sekundarne ključne besede: education;art education;spatial design;art teachers;primary school;Likovna vzgoja in izobraževanje;Učitelji likovne umetnosti;Osnovnošolsko izobraževanje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 25-32
Letnik: ǂLetn. ǂ1
Zvezek: ǂšt. ǂ1/2
Čas izdaje: sep. 2008
ID: 1737015