Povzetek

Članek obravnava izkustveno učenje bodočih vzgojiteljev predšolskih otrok v teoriji in praksi s poudarkom na značilnostih nekaterih zgodovinskih modelov profesionalnega izobraževanja, zlasti reflektivnega modela, ki poudarja vlogo in pomen praktične izkušnje. Pedagoško prakso obravnava kot del profesionalnega izobraževanja bodočih vzgojiteljev, kjer gre za učenje s pomočjo konkretnih izkušenj in refleksije lastne prakse.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;izkustveno učenje;predšolska vzgoja;vzgojitelji;pedagoška praksa;profesionalno izobraževanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 373.2
COBISS: 16221192 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 1240
Št. prenosov: 150
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Learning from work-experience for future pre-school teachers
Sekundarni povzetek: This article focuses on the theory and practice of how future pre-school teachers learn from work-experience. Emphasis was put on the characteristics of several historical models of professional education. Special emphasis was given to the reflective model, which emphasizes the importance and role of practical experience. Pedagogic praxis is regarded as a part of the professional education of future educators, where learning takes place with the help of hands on experience and reflecting on one's own practice.
Sekundarne ključne besede: education;experiential learning;future educators;pre-school teachers;teaching practice;professional education;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 33-43
Letnik: ǂLetn. ǂ1
Zvezek: ǂšt. ǂ1/2
Čas izdaje: sep. 2008
ID: 1737442