Povzetek

Prispevek obravnava timsko načrtovanje in izvajanje predšolske vzgoje v oddelku v vrtcu z vidika vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic. Predstavljene so veljavne strokovne podlage za delovanje timov vrtcih ter vloge v timu. Povzeta so mnenja vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic o timskem načrtovanju in izvajanju predšolske vzgoje na ravni oddelka v vrtcu ter njihove ocene o vlogah, ki jih doživljajo v timu na ravni oddelka.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;predšolska vzgoja;vrtec;vzgojitelji;timsko delo;timsko načrtovanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDK: 373.23
COBISS: 14727688 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0038-0474
Matična publikacija: Sodobna pedagogika
Št. ogledov: 1568
Št. prenosov: 164
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The article addresses team planning and the implementation of pre-school education in a kindergarten unit from the point of view of the teachers and their assistants. It presents the applicable professional basis for the operation of teams in kindergartens and the roles played in the teams. It summarises the opinions of kindergarten teachers and their assistants about team planning and the implementation of pre-school education at the level of a kindergarten unit, and their assessments of the roles experienced in the team at the unit level.
Sekundarne ključne besede: pre-school education;pre-school teachers;kindergarten;teamwork;team planning;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 54-67
Letnik: ǂLetn. ǂ57
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: 2006
ID: 1739728