Povzetek

Poznavanje slepih in slabovidnih učencev - pot do ustrezne obravnave

Ključne besede

inkluzija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDK: 376.3
COBISS: 6563913 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0038-0474
Matična publikacija: Sodobna pedagogika
Št. ogledov: 1171
Št. prenosov: 176
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: visually handicapped;blind;integration;teacher role;vidno prizadeti;slepi;integracija;vloga učitelja;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 376-393
Letnik: ǂLetn. ǂ57
Zvezek: posebna izd.
Čas izdaje: 2006
ID: 1740597