Povzetek

Praktična uporaba koncepta socialnopedagoškega diagnosticiranja in programiranja pri delu z romsko deklico

Ključne besede

socialna pedagogika;socialnopedagoška diagnostika;strukturiran intervju;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Združenje za socialno pedagogiko
UDK: 376.7
COBISS: 5910089 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1408-2942
Matična publikacija: Socialna pedagogika
Št. ogledov: 615
Št. prenosov: 181
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The practical application of the concept of socio-pedagogical diagnostics and programming work with a Romano girl
Sekundarne ključne besede: socially handicapped;primary school;socialno prizadeti;osnovna šola;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 353-366
Letnik: ǂLetn. ǂ8
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: september 2004
ID: 1745571