Vladimir Drozg (Avtor), Nada Šabec (Prevajalec povzetka)

Povzetek

Prispevek skuša odgovoriti na vprašanje, katere teme iz geografje naselij so primerne za obravnavo pri pouku geografije in kakšen je njihov vzgojno-izobraževalni naboj. Pri izboru so merodajni vsebina in število vzgojno-izobraževalnih ciljev, ki jih posamezna tema vsebuje.

Ključne besede

šolska geografija;didaktika geografije;učne teme;geografija naselij;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Zveza geografskih društev Slovenije
UDK: 911.37:371.3
COBISS: 13969506 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0350-3895
Matična publikacija: Geografski vestnik
Št. ogledov: 868
Št. prenosov: 45
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The article is an attempt to determine which topics from the geography of settlement are suitable for inclusion in the geography curriculum and what is their educational significance. The selection is based on geographical subject matter and the number of educational objectives included in each individual topic.
Sekundarne ključne besede: geography of settlement;teaching geography;learning geography;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 61-71
Letnik: ǂLetn. ǂ72
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2000
ID: 1748941