Milan Jurše (Avtor)

Povzetek

Prispevek obravnava proces sistematičnega razvoja in tržne pozicije podjetja na mednarodnih trgih. Na osnovi analize trženjskih problemov slovenskih podjetij v fazi tranzicije in tendenc v mednarodnem poslovnem okolju je izoblikovan koncept starteškega menedžmenta tržne pozicije podjetja na mednarodnih trgih. Podrobneje je prikazan proces strateške analize, na kateri sta nato zasnovana načrtovanje razvoja tržne pozicije na novih tujih trgih in proces krepitve tržne pozicije na obstoječih tujih trgih. Proces je obravnavan v okviru starteškega menedžmenta mednarodnega marketinga, zato je dodana še zasnova starteškega nadzora tržne pozicije na mednarodnih trgih.

Ključne besede

ekonomija;trženje;gospodarstvo;mednarodno trženje;trg;mednarodni trg;strateški menedžment;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Marketing magazin
UDK: 339.97
COBISS: 3874844 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1408-1652
Matična publikacija: Akademija MM
Št. ogledov: 1025
Št. prenosov: 48
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Market position development in international markets as part an effective international marketing strategic management process
Sekundarni povzetek: In paper the systematic market position of a company in international markets is discussed. On the basis of the analysis of marketing problems of Slovenian companies in the transition process and recent developments in international business environment the paper outlines a strategic management concept of market position in international markets. First, the processes of strategic analysis is discused, followed by the examination of planning process of market position development in new target markets, the market position extension and strengthening in present markets. This process is outlined as part of the international strategic marketing management process, therefore the concept of strategic control of market position in international markets is added.
Sekundarne ključne besede: economics;marketing;economy;international marketing;market;international market;strategic management;analysis;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 21-33
Letnik: ǂLet. ǂ2
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: marec 1998
ID: 1750770