| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 1999 |
| Tipologija: | 1.04 - Strokovni članek |
| Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
| Založnik: | Društvo psihologov Slovenije |
| UDK: | 371.26 |
| COBISS: |
3525705
|
| ISSN: | 1318-1874 |
| Matična publikacija: | Psihološka obzorja |
| Št. ogledov: | 1059 |
| Št. prenosov: | 210 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Psychological basis of descriptive assessment in the first period of elementary school |
| Sekundarne ključne besede: | descriptive assessment;knowledge assessment;feedbeck;self-evaluation;reflection;new paradigm;educational psychology;marking;achievement;pedagoška psihologija;ocenjevanje;uspešnost; |
| URN: | URN:NBN:SI |
| Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
| Strani: | str. 37-43 |
| Letnik: | ǂLetn. ǂ8 |
| Zvezek: | ǂšt. ǂ4 |
| Čas izdaje: | dec. 1999 |
| ID: | 1751214 |