Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 1999 |
Tipologija: | 1.04 - Strokovni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Društvo psihologov Slovenije |
UDK: | 371.26 |
COBISS: | 3525705 |
ISSN: | 1318-1874 |
Matična publikacija: | Psihološka obzorja |
Št. ogledov: | 1059 |
Št. prenosov: | 210 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Psychological basis of descriptive assessment in the first period of elementary school |
Sekundarne ključne besede: | descriptive assessment;knowledge assessment;feedbeck;self-evaluation;reflection;new paradigm;educational psychology;marking;achievement;pedagoška psihologija;ocenjevanje;uspešnost; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 37-43 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ8 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ4 |
Čas izdaje: | dec. 1999 |
ID: | 1751214 |