prednosti in slabosti različnih načinov vodenje
Povzetek
Turistično vodenje se na turističnem trgu pojavlja kot ena izmed storitev, ki tvorijo turistični proizvod, prav tako pa prevzema vse lastnosti storitve. Vodnik s svojim delom skrbi za strokovno tolmačenje primarne turistične ponudbe in nemoteno ter usklajeno koriščenje sekundarne ponudbe. V Republiki Sloveniji je za opravljanje dejavnosti turističnega vodnika potrebno pridobiti eno izmed licenc, lokalno ali nacionalno. Vodnik pri svojem delu nastopa kot predstavnik turistične agencije, ki ga je najela, zato mora pri svojem delu zastopati njene interese in želje. Pri svojem delu se največkrat srečuje z dvema načinoma vodenja: vodenje na prevoznih sredstvih in vodenje peš ogleda. Večina turističnih proizvodov sestoji iz kombinacije tako enega kot drugega, za uspešno izvajanje svoje storitve mora poznati tehnike in specifike obeh. Vsak način vodenja ima svoje prednosti in slabosti, iti element pa pogosto predstavlja tako prednost kot tudi slabost. Največji vpliv, ki predstavlja oboje, je tako za turistično agencijo kot tudi za vodnika in gosta, velikost skupine.
Ključne besede
turizem;storitev;turistično vodenje;turistični vodnik;načini vodenja;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2011 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UP FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica |
Založnik: |
[M. Zabret] |
UDK: |
338.48(043.2) |
COBISS: |
512364150
|
Št. ogledov: |
1181 |
Št. prenosov: |
92 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Vrsta dela (COBISS): |
Višješolska diplomska naloga |
Komentar na gradivo: |
Višja strokovna šola za gostinstvo in turizem, Bled |
Strani: |
38 f. |
ID: |
17580221 |