diplomsko delo
Vesna Knežević (Avtor), Majda Schmidt (Mentor)

Povzetek

Osnovni namen diplomskega dela je prikazati, kako lahko otroci z motnjami v duševnem razvoju kakovostno preživljajo svoj prosti čas in hkrati izražajo svojo ustvarjalnost in iznajdljivost na različne načine. Dejavnosti, ki spodbujajo ustvarjalnost otrok z motnjami v duševnem razvoju, ponujajo številne možnosti za razvoj njihovih skritih potencialov. Najpomembneje je poudariti dejstvo, da lahko s spodbujanjem kreativnosti vplivamo na otrokove motorične, kognitivne, socialno-emocionalne, ustvarjalne zmogljivosti.

Ključne besede

razredni pouk;otroci;motnje v duševnem razvoju;osnovne šole;programi;vrednotenje;ustvarjalnost;prosti čas;delavnice;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [V. Knežević]
UDK: 159.9(043.2)
COBISS: 16655880 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4108
Št. prenosov: 1121
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Evaluating a Program of Creative and Leisure Workshops for Children with Intellectual Disabilities in Glazija Primary School
Sekundarni povzetek: The main purpose of my final thesis is to show how children with intellectual disabilities spend their leisure and express their creativity and ingenuity at the same time in different ways. The activities that encourage creativity of children with intellectual disabilities may offer numerous possibilities for the development of their hidden potentials. It is important to stress that by stimulating their creativity we may influence children motor, cognitive, social, emotional, creative and verbal abilities.
Sekundarne ključne besede: creativity;creative workshops;cerebral palsy;Down syndrome;autism;children with intellectual disabilities;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 126 f., [23] f. pril.
Ključne besede (UDK): philosophy;psychology;filozofija;psihologija;psychology;psihologija;
ID: 17646