diplomsko delo

Povzetek

V diplomskem delu je (po pregledu nekatere literature s tega področja) predstavljeno, kaj je diskalkulija, kako jo odkrijemo in kako takim otrokom najprimerneje nudimo pomoč. Uporabljeni so anketni vprašalniki za 85 učiteljev in 80 študentov razrednega pouka. Podatki teh anketnih vprašalnikov so analizirani glede na stopnjo izobrazbe, glede na povprečno oceno študentov ter glede na delovno dobo in razred, v katerem učitelj poučuje. Ugotovljeno je, da imajo tako učitelji kot tudi študentje nekaj znanja o motnji, kot je diskalkulija, pri čemer se kazalec znanja bolj nagiba k študentom razrednega pouka. Diplomsko delo zajema tudi praktični del, kjer je predstavljenega nekaj konkretnega materiala, ki ga uporabljajo defektologi pri svojem delu.

Ključne besede

razredni pouk;matematika;učenci;pomoč;diskalkulija;specifične učne težave;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Juršinci
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [H. Šoštarič]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 16977928 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4385
Št. prenosov: 1083
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MATHEMATICS TUTORING
Sekundarni povzetek: This assignment investigated the issue of dyscalculia in primary school mathematics lessons. Firstly, a literature review was conducted to provide a theoretical basis for the research. This included a definition of dyscalculia, how it can be diagnosed and how affected children can be assisted to overcome their specific learning problems in the first 3 years of primary school. Secondly, a survey of 165 qualified and trainee teachers was conducted to determine the knowledge and attitudes of respondents in relation to dyscalculia. The results were analysed in relation to each teacher's working experience, primary school teaching qualification and teaching specialisation. Overall, it was found that the survey participants have some knowledge of dyscalculia, but the trainee teachers are more knowledgeable. Lastly, an examination was made of the practical experiences of special educators working in this field. This included actual material used in authentic learning environments involving dyscalculia.
Sekundarne ključne besede: dyscalculia;specific learning problems;mathematics lessons;primary school teaching qualification;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 113 f., [7] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 17850
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, sociogram - ugotavljanje odnosov v razredu med učenci