diplomsko delo
Maja Ocepek (Avtor), Albinca Pesek (Mentor)

Povzetek

V okviru prvega teoretičnega dela diplomskega dela smo pregledali možnost ustanovitve in delovanja zasebnih vrtcev, predvsem Waldorfskega in Montessori vrtca. V obeh primerih so natančno izpostavljeni cilji in vsebine, ki obravnavajo otroka kot celoto. Zasebni vrtci v kurikulu za javne vrtce dodajo svoje obogatene programe. V nadaljevanju so prikazane stopnje na področju telesnega, čustvenega, intelektualnega razvoja in razvoja glasbenih sposobnosti. V raziskovalnem delu so v aktivno iskanje mnenj o glasbenem vrtcu vključeni starši predšolskih otrok. Z anketnim vprašalnikom in z obdelavo dobljenih rezultatov lahko z gotovostjo zatrdimo, da je glasbeni vrtec zanimiva in iskana alternativa javnih vrtcev. V tretjem, praktičnem delu diplomskega dela je predstavljen primer dobre prakse - program glasbenega vrtca Direndaj. Popoldanska glasbena dejavnost v letnem obsegu 30 ur je dobro izhodišče za nadgradnjo celodnevnega programa javnega vrtca ali zasebnega vrtca, saj so, sicer v manjšem obsegu, obogatene vsebine in cilji, kot jih zasledimo v prvem delu diplome v poglavju kurikula za javne vrtce.

Ključne besede

glasba;zasebni vrtci;glasbene dejavnosti;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Ocepek]
UDK: 78(043.2)
COBISS: 16995336 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4855
Št. prenosov: 543
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MUSICAL KINDERGARTEN
Sekundarni povzetek: The first, theoretic part of diploma paper examines the possibility for the foundation and operation of a private kindergarten, concentrating in particular on the Waldorf and Montessore type of kindergarten. In both cases, targets and contents viewing a child as a whole being are clearly exposed. Private kindergartens add their own enriched programmes to the curriculum of public kindergartens. Furthermore, stages in the field of physical, emotional and intellectual growth and development of a child's music talents are presented. The research part includes opinions about a music kindergarten provided by parents of pre - school children. A questionnaire are processing of its results confirm that music kindergarten is an attractive and interesting alternative to a public kindergarten. In the third, practical part of diploma paper, an example of successful practice, the programme of the music kindergarten Direndaj is presented. A music afternoon activity in the annual scope of 30 hours is a good foundation for a later upgrading of the whole - day programme in a public or private kindergarten, as it offers expanded contents and targets as described in the first part of diploma paper, in the chapter about the curriculum for public kindergartens.
Sekundarne ključne besede: Private kindergartens;enriched programmes;music activities;music kindergarten Direndaj.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za glasbo
Strani: 65 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;music;glasba;
ID: 17878
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, tradicijsko pjevanje i sviranje: lokalno za globalno
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, možnosti demokracije distribucijskih procesov