diplomsko delo
Lara Kovačič (Avtor), Miha Marinšek (Mentor)

Povzetek

Namen našega diplomskega dela je podrobneje raziskati mnenje staršev o vplivu zaprtja vrtcev na gibalni status otrok zaradi epidemije. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je predstavljen gibalni razvoj in nova bolezen covid-19. Natančneje so predstavljene faze gibalnega razvoja, dejavniki gibalnega razvoja, vplivi gibalnih dejavnosti na gibalni razvoj, vloga družine in vrtca pri gibalnem razvoju in pojav nove bolezni covid-19. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati in njihova interpretacija raziskave o mnenju staršev o vplivu epidemije in z njo povezanih omejitev na telesno aktivnost otrok. V raziskavi je sodelovalo 247 staršev predšolskih otrok iz različnih regij Slovenije. Pridobljeni podatki nepričakovano pokažejo, da čas epidemije po mnenju staršev ni negativno vplival na gibalni status otrok. Starši so med epidemijo skupaj z otroki namenili več časa gibanju in preživljanju časa v naravi kot pred epidemijo. Največkrat je bilo to gibanje nizke intenzivnosti. Prihodnje raziskave bi se morale osredotočiti na ugotavljanje primernosti telesne aktivnosti za gibalni razvoj, ki jo izbirajo starši.

Ključne besede

diplomska dela;gibalni razvoj;zgodnje otroštvo;covid-19;vrtci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [L. Kovačič]
UDK: 796.012.1-053.4:616-036.21(043.2)
COBISS: 151107075 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 27
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Parents' opinion on the impact of the pandemic and related restrictions on children's physical activity
Sekundarni povzetek: The purpose of the thesis was to investigate in more detail the opinion of parents about the impact of the closure of kindergartens due to the epidemic and on the children's motor skills. The thesis consists of theoretical and empirical parts. The theoretical part presents motor development and the new disease Covid-19. The stages of gross motor skill development, factors of motor development, the effects of motor skill activities on motor development, the role of the family and kindergarten in motor skill development and the emergence of the new disease Covid-19 are presented in more detail. The empirical part presents the results and their interpretation of the research on parents' opinions about the impact of the epidemic and related restrictions on children's physical activity. 247 parents of preschool children from different regions of Slovenia participated in the research. The obtained data unexpectedly revealed that, according to the parents, the period of the epidemic did not adversely affect the children's motor status. During the epidemic, parents and their children devoted more time to physical activities and spending time outdoors than before the epidemic. Most of the time, this activity was of low intensity. Future research should focus on determining the appropriateness of parent-selected physical activity for motor development.
Sekundarne ključne besede: theses;motor skills development;early childhood;covid-19;kindergartens;Predšolski otroci;Gibalna vzgoja;SARS-CoV-2 (virus);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 43 str.))
ID: 18109496