diplomsko delo
Daniela Bedernjak (Avtor), Martin Kramar (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava učiteljevo refleksijo pouka in njeno razvitost oziroma razširjenost v praksi. V teoretičnem delu so predstavljena temeljna teoretična pojmovanja, opredeljen je tudi pojem refleksija ter so opisani njena vloga, pomen, vrste in pristopi, ki se pojavljajo v izobraževalnem procesu. Predstavljene so tudi ugotovitve empiričnega raziskovanja refleksije pouka v neposredni vzgojno-izobraževalni praksi, ki osvetljujejo pogostost, način, korist in vsebino te dejavnosti učiteljev, razlike glede na delovno dobo učiteljev in razlike glede zaposlitev učiteljev v osnovni ali srednji šoli.

Ključne besede

pedagogika;pouk;učitelji;refleksija;akcija;dnevnik;portfelj;izobraževanje;proces;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [D. Bedernjak]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 17242376 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 7235
Št. prenosov: 1227
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni naslov: Die Lehrerreflexion des Unterrichts
Sekundarni povzetek: Meine Diplomarbeit behandelt die Lehrerreflexion des Unterrichts und wie sie in der Praxis entwickelt bzw. verbreitet ist. In dem theoretischen Teil meiner Diplomarbeit sind die grundlegenden theoretischen Auffassungen und die Bestimmung des Begriffs Reflexion, ihre Rolle und Bedeutung, verschiedene Arten und Ansätze der Reflexion, die im Bildungsprozess vorkommen, vorgestellt. In der Diplomarbeit sind auch die Feststellungen der empirischen Forschung der Reflexion des Unterrichts in dem unmittelbaren Erziehungs-und-Unterrichtswesen dargestellt. Sie erhellen die Häufigkeit, die Art und Weise, den Nutzen und den Inhalt dieser Lehrertätigkeit, die Unterschiede in Hinsicht auf die Lebensarbeitszeit der Lehrer und die Unterschiede in Hinsicht auf die Beschäftigung der Lehrer in der Grundschule oder Mittelschule.
Sekundarne ključne besede: Univerzitetna in visokošolska dela;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko
Strani: VIII, 66 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 18170
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, magistrsko delo
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija