diplomsko delo
Leja Arnejčič (Avtor), Jurij Planinšec (Mentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela je primerjava predmeta športna vzgoja v Sloveniji in na Portugalskem. Diplomsko delo opisuje način poučevanja in vrednotenja vzgojno-izobraževalnega dela učitelja, metode, ki se najpogosteje uporabljajo, način preverjanje in ocenjevanje znanja učenca. Predstavljeno je, koliko pozornosti učitelj nameni medpredmetni povezavi športne vzgoje z drugimi predmeti ter primerjava temeljnih znanj učencev ob koncu prvega obdobja osnovnošolskega izobraževanja v Sloveniji in na Portugalskem. Z metodo primerjalne analize poučevanja predmeta športne vzgoje v Sloveniji in na Portugalskem smo ugotovili, da so temeljna znanja in vsebine, ki jih morajo učenci doseči ob koncu prvega obdobja, primerljive, le sklopi določene športne vsebine so poimenovani drugače. Pojavljajo se posamezne razlike med dejavnostmi, ki jih na Portugalskem osnovne šole ne ponujajo svojim učencem, zaradi podnebnih, geografskih, zgodovinskih ali drugih dejstev. Metode in načini poučevanja športne vzgoje v Sloveniji in na Portugalskem so primerljivi. Paradigma poučevanja v Sloveniji se ne razlikuje od portugalskega. Učitelji v obeh državah izbirajo enak način poučevanja in glede na temo učne ure, izberejo ustrezno učno metodo. Ocenjevanje učenčevega znanja v prvem obdobju osnovnošolskega izobraževanja je samo v opisni obliki tako v Sloveniji kot na Portugalskem. Kljub nekaterim podobnostim, se slovenski šolski sistem razlikuje od portugalskega, saj državi vendarle izhajata iz različne zgodovinske preteklosti in različnih smeri razvoja šolstva.

Ključne besede

razredni pouk;športna vzgoja;pouk;Portugalska;Slovenija;učni načrt;osnovne šole;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [L. Arnejčič]
UDK: 796(043.2)
COBISS: 17260808 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3363
Št. prenosov: 330
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: COMPARATIVE ANALYSIS OF TEACHING PHYSICAL EDUCATION IN PORTUGAL AND SLOVENIA
Sekundarni povzetek: The intention of the thesis is a comparison of the physical education in Slovenia and Portugal. Thesis describes a paradigm of teaching and evaluation of teacher's educational work, mostly used methods and also the method of evaluating student's knowledge. There is also data on how much attention does the teacher devotes to connection of physical education with other objects and comparison of the basic knowledge of pupils at the end of the first cycle of primary education in Slovenia and Portugal. With the method of comparative analysis of teaching physical education in Slovenia and Portugal, it was discovered that the basic knowledge, that pupils need to achieve at the end of the first cycle, is comparable. The only difference is that the certain sport fields are named differently. There are as well individual differences between the activities, which portuguese primary schools do not offer to their pupils because of climatic, geographical, historical or other facts. Methods and styles of teaching physical education in Slovenia and Portugal are comparable. Paradigm of teaching in Slovenia is no different from the Portuguese one. Teachers, in Slovenia and Portugal are choosing the same methods and according to theme of the gym class they choose an appropriate method. Assessment of pupils knowledge in the first period of elementary education is in both countries only in the descriptive form. Despite some similarities the slovenien eduactional system is different from the portuguese one, because the coutries have different historic backgrounds which is the main reason for different educational development.
Sekundarne ključne besede: physical education;curriculum;elementary school;first cycle;Slovenia;Portugal;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 70 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;recreation;entertainment;games;sport;razvedrilo;zabava;igre;šport;sport;games;physical exercises;šport;športne igre;telesne vaje;
ID: 18191