Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2023 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL FF - Filozofska fakulteta |
UDK: | 811.521:37 |
COBISS: |
144517891
![]() |
ISSN: | 2232-3317 |
Št. ogledov: | 17 |
Št. prenosov: | 0 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarne ključne besede: | bralno razumevanje;znanje jezika;bralne strategije;strategije spremljanja razumevanja;učenec japonščine kot tujega jezika;besedni pomeni; |
Vrsta dela (COBISS): | Članek v reviji |
Strani: | str. 35-52 |
Letnik: | ǂVol. ǂ13 |
Zvezek: | ǂNo. ǂ1 |
Čas izdaje: | 2023 |
DOI: | 10.4312/ala.13.1.35-52 |
ID: | 18198312 |