diplomsko delo
Nataša Šuen (Avtor), Martin Kramar (Mentor)

Povzetek

Tema in namen diplomske naloge je, preučiti medpredmetno povezovanje pri pouku v srednji šoli. Pri medpredmetnem povezovanju poskuša učitelj določeno vsebino ali problem podati ali obravnavati čim bolj celostno - isti problem poskuša osvetliti z različnih vidikov. To se prikazuje z medpredmetnim povezovanjem med posameznimi predmeti in predmetnimi področji. Zato raziskovalni problem osvetljujemo s pogostostjo izvajanja medpredmetnega povezovanja med nemščino, kot tujim jezikom, in drugimi predmeti ter predmetnimi področji. Empirična raziskava temelji na opazovanju poteka pouka. Raziskava temelji na slučajnostnem skupinskem vzorcu, podatki pa so obdelani kvalitativno, na tej podlagi so tudi oblikovane ugotovitve.

Ključne besede

pedagogika;srednje šole;medpredmetno povezovanje;nadpredmetno povezovanje;načrtovanje;timsko delo;korelacija;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [N. Šuen]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 17293832 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3337
Št. prenosov: 590
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni naslov: Fächerübergreifender Unterricht in der Mittelschule
Sekundarni povzetek: Das Thema und die Absicht der Diplomarbeit ist es, den fächerverbindenden Unterricht in der Mittelschule zu erforschen. Beim fächerverbindenden Unterricht versucht der Lehrer den fachlichen Inhalt bzw. das Problem ganzheitlich zu ergründen - er versucht das Problem aus verschiedenen Blickwinkeln zu betrachten. Im fächerverbindenden Unterricht zeigt sich das zwischen den einzelnen Fächern bzw. Gebieten. Deshalb wird das Forschungsproblem mit der Ausführungshäufigkeit des fächerverbindenden Unterrichts, zwischen Deutsch als Fremdsprache und anderen Fächern und Fachbereichen, untersucht. Die Forschungsaufgabe basiert auf der Beobachtung des Unterrichts. Die Arbeit beruht auf dem Zufallsmuster, die Daten wurden qualitativ bearbeitet und aufgrund dessen wurden auch die Feststellungen gebildet.
Sekundarne ključne besede: Univerzitetna in visokošolska dela;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko
Strani: IV, 73 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 18207
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija