od segregacije do integracije
Dunja Dobaja (Avtor)

Povzetek

Prispevek se osredotoča na dve skupini otrok, in sicer gluhe in naglušne ter slepe in slabovidne. Sledi razvoju vzgojno-izobraževalnega sistema za omenjene otroke od konca prve svetovne vojne do konca obdobja socializma v začetku devetdesetih let, s poudarkom na obdobju po drugi svetovni vojni. V tem obdo­ bju sta se pri skrbi za otroke s posebnimi potrebami uporabljala dva temeljna koncepta, in sicer segregacija in integracija

Ključne besede

otroci;Ljubljana;20. stoletje;socialno delo;socialna politika;socializem;otroci s posebnimi potrebami;gluhi;slepi;segragacija;integracija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL - Univerza v Ljubljani
UDK: 376-056.262/263"1918/1990"(497.4)
COBISS: 143833603 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0352-3608
Št. ogledov: 18
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Children with special needs in Slovenia (1918-1990)
Sekundarni povzetek: The article focuses on two groups of children with special needs: the deaf and hard of hearing, and the blind and visually impaired children. The article outlines the development of the education system for the mentioned groups of children in the period from the end of the First World War to the end of the socialist period at the start of the 1990s. The contribution mainly focuses on the period after the end of the Second World War. In that period, two underlying concepts were used in the care for children with special needs, namely segregation and integration
Sekundarne ključne besede: Otroci s posebnimi potrebami;Segregacija;Družbena integracija;Slovenija;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 117-137
Letnik: 38
Zvezek: ǂšt. ǂ101
Čas izdaje: 2022
DOI: 10.51936/dr.38.101.117-137
ID: 18220009