diplomsko delo
Petra Kavaš (Avtor), Marija Ropič (Mentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela Opismenjevanje na dvojezičnih osnovnih šolah v Prekmurju je ugotoviti ali obstajajo razlike pri branju in pisanju v slovenščini glede na jezik, v katerem se učenci opismenjujejo. V raziskavo so bili vključeni vsi učenci drugih razredov dvojezičnih osnovnih šol v Prekmurju. Pismenost smo preverjali z dvema preizkusoma novembra 2008 in marca 2009 ter v raziskavo vključili iste učence. Tako smo ugotavljali posameznikov napredek na področju branja in pisanja. Ugotovili smo, da pri opismenjevanju v slovenščini ne obstajajo bistvene razlike glede na jezik, v katerem se učenec opismenjuje. Ključni dejavnik za uspešnost so individualne sposobnosti učencev.

Ključne besede

razredni pouk;šostvo;dvojezičnost;opismenjevanje;osnovne šole;Prekmurje;branje;pisanje;slovenščina;madžarščina;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [P. Kavaš]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 17333256 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2640
Št. prenosov: 218
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: TEACHING LITERACY ON BILINGUAL PRIMARY SCHOOLS IN PREKMURJE
Sekundarni povzetek: The aim of the diploma paper Teaching Literacy on Bilingual Primary Schools in Prekmurje was to determine the possible differences in reading and writing skills in Slovene, in comparison to the language in which the children were taught these skills. All second grade pupils of bilingual primary schools in Prekmurje were included into the research. Literacy was examined using two tests with the same pupils in November 2008 and March 2009. Thus, the individual's progress in reading and writing skills was examined. We have come to a conclusion that there are no significant differences in literacy in comparison to the language in which literacy was taught. Proficiency is mainly the result of individual pupil's talents.
Sekundarne ključne besede: teaching literacy;reading;writing;bilingualism;language in which literacy is taught;Slovene;Hungarian;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 129 f., [5] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 18244