diplomsko delo
Anja Špoljar (Avtor), Vlasta Hus (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Primeri terenskega dela pri predmetu družba v četrtem razredu devetletne osnovne šole obravnava terensko delo kot eno izmed priporočenih sodobnih oblik poučevanja tega predmeta. V teoretičnem delu je opredeljen pojem terensko delo, opisan njegov pomen in cilji, izpostavljene so metode terenskega dela, analizirali smo zastopanost terenskega dela v učbeniških kompletih različnih založb. V praktični del diplomskega dela temelji na neposredni pedagoški izkušnji.

Ključne besede

razredni pouk;terensko delo;devetletka;osnovne šole;družba;četrti razred;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Špoljar]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 17334280 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2636
Št. prenosov: 232
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: EXAMPLES OF FIELDWORK AT SUBJECT SOCIAL STUDIES IN THE FOURTH CLASS OF PRIMARY SCHOOL
Sekundarni povzetek: The Thesis with the titlle Examples of fieldwork at subject social studies in the fourth class of Primary school, deals with the fieldwork as one of the highly recomended contemporary forms of teaching the subject. In the theoretical part of Thesis we defined the term of fieldwork, described its meaning and aims, stated the methods of field work and analysed the presence of fieldwork in the different textbooks for teaching social studies in fourth class. In the practical part of the Thesis we planned, carried out and evaluated the fieldwork in three thematic parts.
Sekundarne ključne besede: Fourth class of Primary school;subject social studies;fieldwork;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 116 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 18245