diplomsko delo
Matevž Samec (Avtor), Eva Jereb (Mentor), Marko Urh (Komentor)

Povzetek

V diplomski nalogi smo raziskovali motivacijo za izobraževanje v zavodu, Dom Nine Pokorn Grmovje, ki se ukvarja predvsem z nego oseb s potrebnimi potrebami. Svojim stanovalcem nudijo možnost samostojnega bivanja, hkrati pa se ukvarjajo še z nego na domu, cateringom in pranjem perila. V prvem delu diplomske naloge, ki je teoretični, smo predstavili pojem motivacije, vrste motivov in motivacijske dejavnike. Predstavili smo nekatere izmed najbolj znanih motivacijskih teorij, kot so Maslowova teorija potreb in Herzbergova motivacijska teorija. Opredelili smo pojem izobraževanje, cilje in temeljne dejavnike izobraževanja. Predstavili smo andragoški ciklus, oblike ter metode izobraževanja, učne pripomočke ter izobraževanje znotraj organizacije. V teoretičnem delu pa smo na kratko predstavili tudi zavod Dom Nine Pokorn Grmovje. V drugem, raziskovalnem delu smo ugotavljali, kaj zaposlene motivira za izobraževanje in kaj jih pri tem ovira. Ugotavljali smo, na katerem področju se želijo izobraževati, kakšne vrste izobraževanja si želijo in katere skupine ali osebe jih najbolj motivirajo za izobraževanje. Ob koncu pa smo odgovarjali na zastavljena raziskovalna vprašanja in ugotovili, da zaposlene za izobraževanje najbolj ovira pomanjkanje časa, motivira pa jih najbolj pridobitev novega znanja za lasten razvoj.

Ključne besede

Motivacija;motivacijski dejavniki;izobraževanje;metode izobraževanja.;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Samec]
UDK: 331.1
COBISS: 151458051 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 25
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Motivation for education in Dom Nine Pokorn Grmovje
Sekundarni povzetek: In the diploma thesis we researched the motivation for education in the institution Dom Nine Pokorn Grmovje, which offers mainly the care of people with disabilities. They also offer their residents the possibility of independent living, and at the same time they also offer home care, catering and laundry. In the first part of thesis, which is theoretical, we presented the concept of motivation, types of motives and motivational factors. We also presented some of the most well-known motivational theories, such as Maslow's theory of needs and Herzberg's motivational theory. We also defined the concept of education, goals and foundamental factors of education. We also presented educational cycle, forms and methods of education, teaching aids and education within the organization. In the theoretical part, we briefly presented the company. In the second, research work, we were researching what motivates employees for education and what hinders them from doing so. We were researching in which field they want to be educated, what types of education they want and which groups and persons motivate them the most for education. At the end we answered the research questions, where we found out that employees are most hindered by lack of the time, and most motivated by acquisition of new knowledge for their own development.
Sekundarne ključne besede: Motivacija (psihologija);Vzgoja in izobraževanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: V, 81 f.
ID: 18283345