diplomsko delo

Povzetek

Socialna igra je ciljno naravnano učenje. Njen osnovni namen je socialno učenje. V socialnih igrah razvijamo intelektualno, emocionalno in socialno plat otrokove osebnosti. Pri socialnih igrah učenci prihajajo v medsebojni stik, se povežejo med seboj, med njimi se razvije solidarnost. Socialne igre imajo mnogo prednosti tudi za učitelje. Igre omogočajo učiteljem, da v razredu vzpostavijo enakopraven, tovariški odnos z otroki, motivirajo učence za delo, z igrami sproščajo in razvijajo medsebojne odnose, prihajajo do novih znanj ter pripomorejo ne nazadnje k ugodni socialni klimi v razredu. To pomeni, da lahko učitelji socialne igre vključujejo v redni del pouka, in s tem na neposreden način prihajajo do želenih vzgojno-izobraževalnih ciljev. V diplomskem delu je prikazano, v kolikšni meri uporabljajo učitelji socialne igre pri pouku, kateri so razlogi za uporabo, pri katerih predmetih in stopnjah učne ure učitelji uporabljajo socialne igre.

Ključne besede

razredni pouk;socialne igre;pouk;prvo triletje;osnovne šole;socializacija;učne ure;artikulacija;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Kolarič]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 17495816 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 5902
Št. prenosov: 897
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE ROLE OF SOCIAL ACTIVITIES IN THE FIRST THREE YEAR CYCLE OF PRIMARY SCHOOL
Sekundarni povzetek: Social activities are ained at learning. Their main purpose is social learning. Through social activities teh social part of the child's personality is developed, pupils work together, get into contract, are bonded, solidarity is developed. Social activities offer many advantages to teachers, too. They enable them to establish a friendly relationship with children, motivate them for work, help them relax, develop relationships, get new knowledge and contribute to good social atmosphere in class. Therefore, teachers are encouraged to use social activities in class to achieve the educational aims. The thesis presents to what extent teachers teachers use social activities in class, what are the reasons for their usage and which subjects or stages of the lessons the integrative activities are used in.
Sekundarne ključne besede: socialization;social activity;lessons;educational subject;articulate lesson stages;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: IX, 78 f., [5] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 18392