diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo z naslovom Risarske likovne tehnike v Vrtcu Tončke Čečeve Celje obravnava risarske likovne tehnike v teoriji in praksi. V teoretičnem delu smo predstavili umetnost v Kurikulu in na kratko opisali vsa likovna področja ter njihova izrazna sredstva. Podrobneje smo predstavili vse risarske likovne tehnike, materiale, orodja, podlage in formate, s katerimi se lahko v predšolskem obdobju ustvarjalno izražamo. Predstavili smo vrtec Tončke Čečeve Celje in prikazali njegove uspehe na umetniškem področju. V empiričnem delu smo prikazali raziskavo, s katero smo želeli ugotoviti prisotnost risarskih likovnih tehnik, materialov, orodij, podlag in formatov v Vrtcu Tončke Čečeve Celje. Uporabili smo deskriptivno metodo pedagoškega raziskovanja - anketni vprašalnik, ki je bil razdeljen vzgojiteljicam Vrtca Tončke Čečeve Celje. Dobljene rezultate smo obdelali in potrdili ali ovrgli raziskovalne hipoteze. Raziskava je pokazala, da se med umetniškimi zvrstmi, likovne in oblikovne dejavnosti ne pojavljajo najpogosteje pri vzgojnem delu v vrtcu. Na likovnem področju je najpogosteje prisotno risanje, pri katerem vzgojiteljice uporabljajo najrazličnejše materiale, pripomočke, podlage in formate. Nekatere uporabljajo pogosteje, nekaterih, žal, nikoli.
Ključne besede
predšolska vzgoja;likovna vzgoja;vrtci;Celje;likovne tehnike;risanje;didaktika;dejavnosti;likovni materiali;pripomočki;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2010 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Jelenc] |
UDK: |
73/76(043.2) |
COBISS: |
17520392
|
Št. ogledov: |
6471 |
Št. prenosov: |
1277 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
DRAWING ART TECHNIQUES IN KINDERGARTEN TONČKE ČEČEVE CELJE |
Sekundarni povzetek: |
Diploma thesis titled Drawing art techniques in Kindergarten Tončka Čečeva Celje treats the drawing art techniques in theory and practice. In theoretical part, we introduced Art in curriculum and also briefly described all art areas and their means of expressing. We introduced in detail all drawing techniques, materials, tools, bases and formats, which can be used in pre-school period for creative expressing. We also introduced Kindergarten Tončka Čečeva Celje and it's successes in art field. In the empirical part, we introduced the research which goal was to find out the presence of drawing art techniques, materials, tools, bases and formats in the Kindergarten Tončka Čečeva Celje. We used descriptive method of pedagogical researching- survey questionnaire which was given to the pre-school teachers in the kindergarten. We processed the results and confirmed or disproved research hypotheses. The survey showed that art and design activities are not the most common ones of all art forms in educational work in the kindergarten. Drawing, where pre-school teachers use the variety of materials, accessories, bases and formats, is the most frequent one in the field of art. Some activities are used more commonly, others sadly never. |
Sekundarne ključne besede: |
pre-school education;art;art didactics;art activities;art materials;art tools.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
69 f. |
Ključne besede (UDK): |
the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;plastic arts;likovna umetnost (kiparstvo in umetna obrt); |
ID: |
18407 |