diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu smo v teoretičnem delu predstavili motorične sposobnosti in motorični razvoj šest let starega otroka. V empiričnem delu smo želeli s pedagoškim eksperimentom, ki je trajal tri mesece, ugotoviti, ali otroci eksperimentalne skupine v obdobju treh mesecev z rednimi, načrtovanimi, s sistematičnimi in strokovno vodenimi gibalno-športnimi aktivnostmi s pomočjo žoge bistveno izboljšajo koordinacijo v primerjavi z otroki kontrolne skupine brez sistematično organiziranih in vodenih vadbenih vsebin. Otroke smo na začetku in na koncu eksperimenta testirali s petimi motoričnimi testi, ki domnevno zajemajo področje koordinacije. Na podlagi dobljenih rezultatov ugotavljamo, da med otroki eksperimentalne in otroki kontrolne skupine na inicialnem testiranju ni bilo bistvene razlike v izmerjenih testih koordinacije, se je pa pojavila razlika pri končnem testiranju, kjer so otroci eksperimentalne skupine v povprečju dosegli boljše rezultate v izmerjenih testih koordinacije od otrok kontrolne skupine. Na osnovi rezultatov našega vzorca zaključujemo, da strokovno načrtovana in vodena vadba z žogo pozitivno vpliva na razvoj koordinacije pri šest let starih otrocih.
Ključne besede
predšolska vzgoja;športna vzgoja;igre z žogo;otroci;koordinacija;motorika;motorične sposobnosti;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2010 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[V. Breg] |
UDK: |
796(043.2) |
COBISS: |
17565192
|
Št. ogledov: |
3569 |
Št. prenosov: |
863 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
SIX-YEARS-OLDS AND CO-ORDINATION DEVELOPMENT BY USING A BALL |
Sekundarni povzetek: |
The theoretical part of this diploma thesis concentrates on the motor development capabilities and the motor development of the six-years-olds. The empirical part of the diploma thesis concentrates on the three months long pedagogic experiment. We tried to establish whether the coordination skills of the children in the experimental group have been improved due to systematic and guided sports activities with the ball. The children of experimental as well as of the control group were tested at the beginning and at the end of the experiment. We used five different motor tests to measure motor skills. Based on the collected data we can conclude that the initial testing showed no significant differences between the two groups, whereas the final testing showed some differences. The children from the experimental group have on average achieved better results. Based on the gathered data we can conclude that planned and organised exercising with a ball positively influences the motor development of the six-years-olds. |
Sekundarne ključne besede: |
motor activity;motor capabilities;ball;coordination;pre-school child; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
90 f. |
Ključne besede (UDK): |
the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;recreation;entertainment;games;sport;razvedrilo;zabava;igre;šport;sport;games;physical exercises;šport;športne igre;telesne vaje; |
ID: |
18446 |