diplomsko delo
Katja Tandler (Avtor), Janja Črčinovič Rozman (Mentor), Katarina Habe (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo govori o motivaciji, in sicer natančneje opredeljuje motivacijo osnovnošolcev pri glasbenem pouku. V diplomskem delu smo skušali ugotoviti, kakšna je stopnja motiviranosti osnovnošolcev za glasbeni pouk. Pri tem smo se še posebej osredotočili na pojav različnih vrst in stopnje motiviranosti učencev za celotno področje predmeta glasbena vzgoja, vpliv učiteljev na učenčevo aktivnost pri pouku glasbe ter motivacijo za glasbo v vsakdanjem življenju. Podatki smo dobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Uporabljena je bila deskriptivna in kavzalno-ne eksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. Raziskovali smo na priložnostnem vzorcu učencev (N = 107), ki so se razlikovali po spolu in starosti. Vzorec je zajemal učence četrtih, petih, osmih in devetih razredov. Iz rezultatov je razvidno, da igra glasba v vsakdanjiku učencev kar pomembno vlogo in tudi njihova stopnja motiviranosti za glasbeni pouk je temu primerno visoka. Aktivnosti pri pouku glasbe učenci kar pozitivno ocenjujejo, zaskrbljujoč pa je podatek o priljubljenosti učenja glasbene teorije in zgodovine. Le-ta kaže na to, da so učenci za ti dve aktivnosti najmanj zainteresirani. Ob tem je iz rezultatov razvidno, da je glasbena vzgoja predmet, ki je med osnovnošolsko populacijo dokaj priljubljen, saj je na lestvici vrednotenja šolskih predmetov dosegel visoko mesto tako pri učencih na razredni kot tudi pri učencih na predmetni stopnji. Rezultati torej kažejo na visoko stopnjo motiviranosti učencev za pouk glasbe, prav tako pa je glasbena vzgoja predmet z visoko stopnjo priljubljenosti med osnovnošolci.

Ključne besede

razredni pouk;glasbena vzgoja;osnovne šole;motivacija;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Tandler]
UDK: 78(043.2)
COBISS: 17712904 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3103
Št. prenosov: 442
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MOTIVATION OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS AT MUSIC LESSONS
Sekundarni povzetek: This diploma deals with motivation, more precisely it defines the motivation of primary school students at Music lessons. We have tried to establish the student's level of motivation for Music lessons. We paid special attention on the presence of different types and degrees of students' motivation for the entire area of the subject Music, the teacher's influence on the students' activity during Music lessons and motivation for music in everyday life. The information was gathered with the help of a questionnaire. The method that was used is the descriptive and causative non-experimental method of empirical pedagogical research. We have been researching on an occasional pattern of students (N = 107), who differentiated by age and gender. The pattern included the students of fourth, fifth, eighth and ninth classes. The results show that music plays an important part in students' everyday life and therefore their motivation for the music lessons is adequately high. The students have graded the activities during Music lessons as good; what is concerning is the information of popularity of learning musical theory and history. This information shows the students' disinterest in learning these two areas of Music. Besides this, the results show a high popularity of Music as a school subject as it was rather popular among the primary school students since it has reached a very high position on the scale of evaluation of the school subjects among both the lower and higher classes. The results clearly point out a high level of students' motivation for Music lessons and a high popularity of Music as a school subject.
Sekundarne ključne besede: motivation;motivational theories;Music;PPZZ model;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 112 f., [6] f. pril.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;music;glasba;
ID: 18564
Priporočena dela:
, tradicijsko pjevanje i sviranje: lokalno za globalno
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija