diplomsko delo
Povzetek
V teoretičnem delu diplomskega dela je predstavljena vloga otroka v ekovrtcu. Predstavila sem ekošolo in ekovrtec. Osredotočila sem se predvsem na vsebine in naloge ekovrtca, posebej sem izpostavila ekološke dejavnosti. Dotaknila sem se ekologije kot dela vzgoje ter okoljske vzgoje in naravoslovja v povezavi z otrokom. V empiričnem delu diplomskega dela sem ugotavljala, katere ekološke dejavnosti izvajajo v vrtcu, ali so otroci aktivni pri ekoloških dejavnosti in ali so zainteresirani za izvajanje ekoloških dejavnosti. Ugotovila sem, da so otroci v vrtcu ekološko aktivni. S tem se strinjajo tudi zaposleni v vrtcu. Skupaj smo ugotovili, da tudi starši radi sodelujejo in spodbujajo svoje otroke pri ekoloških dejavnostih. Presenetljiv je podatek, da v vrtcu izvajajo veliko različnih ekoloških dejavnosti, kar je pokazala anketa.
Ključne besede
predšolska vzgoja;otroci;vloga;ekovrtci;naravoslovje;ekologija;ekovsebine;ekodejavnosti;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2010 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Balek] |
UDK: |
373.2(043.2) |
COBISS: |
17761800
|
Št. ogledov: |
4224 |
Št. prenosov: |
488 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
THE ROLE OF A CHILD IN ECO KINDERGARTEN |
Sekundarni povzetek: |
In theoretic part of thesis a child's role in an eco-kindergarten is introduced. Eco-kindergarten and eco-school are presented. The focus is mainly on contents and tasks of eco-kindergarten with special emphasis on eco-activities. Ecology as a part of education, environmental education and science related to child are also mentioned. In empirical part of thesis it was evaluated which eco-activities are carried out in kindergarten, whether the children are active in eco-activities and also whether the children show interest in carrying out eco-activities. It was established that the role of a child in eco-kindergarten is active. This is also acknowledged by the employees in kindergarten. We came to conclusion that parents want to participate and stimulate their children with eco-activities. However, according to survey the surprising fact is that so many eco-activities are carried out in the kindergarten. |
Sekundarne ključne besede: |
natural science;ecology;environmental education;eco-kindergarten eco-contents;eco-activities; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
52 f. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo; |
ID: |
18640 |