magistrsko delo
Ana Mohar (Avtor), Peter Trkman (Mentor), Mateja Kos Koklič (Član komisije za zagovor), Luka Tomat (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

zagonsko podjetje;trženje;informatika;spletna stran;optimizacija;strategija;metode;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Mohar]
UDK: 659.2:004
COBISS: 140839683 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂeffect of search engine optimization on acquisition of new customers in startups
Sekundarne ključne besede: start-up;marketing;informatics;web page;optimization;strategy;methods;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 52, 6 str.
ID: 18647277
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informatika v organizaciji in managementu
, diplomsko delo
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov