diplomsko delo

Povzetek

V diplomskem delu z naslovom Gozdna igralnica Vrtca Beltinci: raziskujemo gozd z uporabo čutil smo skozi teoretični in praktični del predšolskim otrokom predstavili različne aktivnosti, ki spodbujajo zavedanje, da za raziskovanje, doživljanje gozda lahko uporabimo vsa čutila, ki jih imamo. V prvem delu, smo predstavili teoretična izhodišča za praktični del diplomske naloge. Predstavili smo pomen gozda, ki je pomembna naravna igralnica, gozdno pedagogiko, gozdno pedagogiko v Sloveniji, pozitivne vplive gozdne pedagogike na otroka ter raziskovanje gozda z uporabo čutil. V praktičnem delu smo v gozdni igralnici Vrtca Beltinci, enota Ižakovci, izvedli projektni teden, preko katerega smo otroke spodbudili k uporabljanju vseh čutil za raziskovanje gozda. Otroci so v praktičnem delu spoznali čutila in z njihovo uporabo raziskovali gozd. Aktivnosti smo analizirali in ovrednotili.

Ključne besede

diplomska dela;predšolski otroci;gozdna igralnica;raziskovanje;čutila;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Maučec]
UDK: 373.2.091.33-027.22:5(043.2)
COBISS: 154287619 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 199
Št. prenosov: 48
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Forest playroom of the Kindergarten Beltinci: we explore the forest using our senses
Sekundarni povzetek: In the theoretical and practical part of the thesis entitled Forest Playroom of Beltinci Kindergarten: exploring the forest with all our senses, we have presented to the preschool children different activities that promote the awareness that we can use all our senses to explore and experience the forest. In the first part, we presented the theoretical background for the practical part of the thesis. We presented the importance of the forest as an important natural playground, forest pedagogy, forest pedagogy in Slovenia, the positive effects of forest pedagogy on children and exploring the forest with all our senses. In the practical part, we conducted a project week in the forest playroom of Beltinci kindergarten, unit Ižakovci, where we encouraged the children to explore the forest with all their senses. In the practical part, the children learned about the senses and used their senses to explore the forest. The activities were analysed and evaluated.
Sekundarne ključne besede: theses;preschool children;forest playroom;explore;senses;Predšolska vzgoja;Gozdna pedagogika;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 43 str.))
ID: 18655911