magistrsko delo
Sara Jurovič (Avtor), Vlasta Hus (Mentor), Polona Jančič (Komentor)

Povzetek

Izkustveno učenje je pristop, ki temelji na praktičnem delu in dejanskih izkušnjah ter spodbuja dejavno sodelovanje učencev pri reševanju problemov. Ta pristop učencem omogoča pridobivanje praktičnih spretnosti za boljše razumevanje in uporabo znanja v vsakdanjih situacijah. Ena izmed oblik izkustvenega učenja je učenje izven učilnice, ki vključuje pridobivanje znanja in izkušenj, na primer skozi terensko delo. Actionbound je mobilna aplikacija za prostorsko orientacijo in kartografijo, ki učiteljem omogoča oblikovanje vsebin v digitalnem okolju in uporabo teh izven učilnice. Namen magistrskega dela je bil načrtovati učno pot pri predmetu družba z uporabo aplikacije Actionbound in jo izvesti z učenci 5. razreda. V praktičnem delu smo najprej pregledali cilje iz učnega načrta za 5. razred, ki jih lahko realiziramo s pomočjo aplikacije Actionbound, nato smo na podlagi teh ciljev razvili in načrtovali dejavnosti in naloge v aplikaciji, ki smo jih povezali v obliko orientacijske učne poti po Šentjurju. S tem smo pri učencih razvijali tako sposobnost uporabe digitalnih zemljevidov kot tudi njihove digitalne kompetence.

Ključne besede

magistrska dela;družba;pouk izven učilnice;digitalne kompetence;prostorska orientacija;mobilne aplikacije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [S. Jurović]
UDK: 37.091.3:3:004(043.2)
COBISS: 162935299 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Using the mobile application Actionbound outside of the classroom at social studies in the fifth grade of primary school
Sekundarni povzetek: Experiential learning is an approach based on practical work and real-world experiences. As such, it encourages pupil's active participation in problem-solving. This approach enables pupils to acquire practical skills to better understand and apply knowledge in everyday situations. One form of experiential learning is outdoor learning, which involves acquisition of knowledge and experience, for example through fieldwork. Actionbound is a mobile application which assists the user with spatial orientation and cartography, thus allowing teachers to create content in a digital environment and use it outside of the classroom. The aim of the master's thesis was to design a learning path for teaching a social science subject by using the Actionbound application and implement it with 5th grade primary school pupils. In the practical part of the thesis, we first reviewed the objectives for the 5th grade primary school curriculum which could be realised with the help of the Actionbound app. Based on these objectives, we developed and planned activities and tasks in the app, which we then linked into the form of an orientation learning path around Šentjur. In this way, we helped the pupils to develop their ability to use digital maps and employ their digital competences.
Sekundarne ključne besede: master theses;social studies;outdoor education;digital competences;spatial orientation;mobile applications;Izkustveno učenje;Pouk na prostem;Mobilne aplikacije;Orientacija;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 160 str.))
ID: 18929068