diplomsko delo
Povzetek
Temeljni način, kako spremljati napredek učencev, je preverjanje znanja. S preverjanjem učitelj ugotovi, koliko učne snovi so učenci usvojili, predvsem dobi tako povratno informacijo o svojem načinu podajanja snovi. S preverjanjem znanja učitelj dobi informacije, s katerimi oblikuje zaključno oceno učenca, informacije ali predloge za nadaljnje poučevanje in seveda povratno informacijo o kakovosti lastnega dela. Tako kot pri vseh predmetih se znanje preverja in ocenjuje tudi pri likovni vzgoji. Posebno pozornost smo namenili področju kiparstva. Namen diplomskega dela je seznaniti se s pravili sestavljanja preizkusov in testov znanja, izoblikovati kriterije za sestavo testov znanja na področju kiparstva pri likovni vzgoji ter sestaviti banko tesnih vprašanj na področju kiparstva za prihodnje učitelje razrednega pouka. Dobljeni rezultati oziroma kriteriji bodo uporabni pri preverjanju znanja študentov 2. letnika razrednega pouka pri predmetu temeljne likovno-pedagoške vsebine. V diplomskem delu smo uporabili deskriptivno in komparativno metodo pedagoškega raziskovanja. Testne naloge smo preverili pri študentih 4. letnika univerzitetnega programa Razredni pouk na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru. Sestavili smo trideset nalog, od tega petnajst nalog I. taksonomske stopnje, devet nalog II. taksonomske stopnje in šest nalog III. taksonomske stopnje.
Ključne besede
likovna vzgoja;likovna pedagogika;kiparstvo;razredna stopnja;preverjanje;učni načrti;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2010 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Hozjan] |
UDK: |
73/76(043.2):37.091.2 |
COBISS: |
18040584
|
Št. ogledov: |
2426 |
Št. prenosov: |
336 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
EXAMINATION OF THE ART KNOWLEDGE IN THE FIELD OF SCULPTURE |
Sekundarni povzetek: |
A basic method to trace the progress of pupils is to examine their knowledge. Examinations help a teacher to ascertain the adopted knowledge of pupils, more importantly, through examinations the teacher receives a feedback on his or her teaching methods. Examinations give the teacher a reference for the final evaluation of pupils, information or suggestions on the further teaching processes and, of course, the feedback on the quality of his or her work. Like in all other school subjects, the knowledge in the art subject is tested and evaluated as well. This paper has its focus on a particular field of the art subject, the sculpture. The purpose of this degree dissertation is to acquaint oneself with the rules for the preparation of examinations or tests, to define examination criteria and to set a base of questions for the future primary school teachers in the field of sculpture. The results or criteria can subsequently be used in the examinations of the 2nd grade pupils attending the art subject. For this paper we have used a descriptive and comparative method of educational research. Examination exercises have been used on students of the 4th year programme of the Primary Teacher Education at the University of Maribor. We have used 30 exercises, 15 of the 1st taxonomic level, 9 of the 2nd and 6 of the 3rd taxonomic level. |
Sekundarne ključne besede: |
knowledge;examination;art subject;sculpture;syllabus;goals of the art subject; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
105 f., [18] f. pril. |
Ključne besede (UDK): |
the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;plastic arts;likovna umetnost (kiparstvo in umetna obrt);social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;organization of instruction; |
ID: |
18953 |