diplomsko delo
Katja Guzej (Avtor), Sabina Šinko (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Otrokov vsakdan z lutko v vrtcu obravnava vlogo in pomen lutke za otroka, igre z lutko, prisotnost lutke v skupini, lutko "soustvarjalko" v vzgoji predšolskega otroka, pri socializaciji, govoru in oblikovanju osebnosti otroka. V teoretičnem delu smo predstavili zgodovino slovenskega lutkarstva, vrste lutk, ki so nam znane, in sceno, ki je prisotna v lutkovnem gledališču. Empirični del zajema raziskavo, s katero smo želeli raziskati, kakšno mnenje imajo vzgojiteljice o pomenu in vlogi uporabe lutk v vrtcu, kaj lahko z lutko dosežemo na posameznih področjih in pomen lutke pri različnih dejavnostih. S pomočjo anketnih vprašalnikov smo ugotovili, da je lutka v vrtcih zastopana v veliki meri, ne samo v skupinah, kjer so otroci drugega starostnega obdobja, ampak tudi v skupinah prvega starostnega obdobja. Podatki so pokazali, da vzgojiteljice zelo poudarjajo vključevanje lutke v vsakodnevne aktivnosti, in kar je najpomembnejše, da je lutka med otroki priljubljena.

Ključne besede

predšolska vzgoja;vrtci;lutke;otroci;otroške igre;aktivnosti;lutkovni kotički;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Guzej]
UDK: 373.2(043.2)
COBISS: 18181128 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 6358
Št. prenosov: 1063
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: CHILD'S DAILY LIFE WHIT A PUPPET IN A KINDERGARTEN
Sekundarni povzetek: This research work with the title Children's Everyday with Puppet in Kindergarten discusses: the role and the importance of a puppet onto a child, games with a puppet, presence of a puppet in a group, the puppet as a co-creator in the education of a preschool child and in the socialization, talk and in forming child's personality. In the theoretical part is introduced the history of Slovenian puppeteers, which kind of puppets are known to us and the scene which is present in puppet theatre. The empirical part captures the research with which we wanted to find out what kinds of opinion have educators about the importance and the role of using a puppet in kindergarten, what we can achieve in individual fields and the importance of a puppet in different activities. With the questionnaire we found out that in kindergartens a puppet is used a lot not only in second stage groups but also in first stage groups. Answers have also shown that educators give a big impact to involving a puppet into an everyday activities and the most important is that a puppet is popular to children.
Sekundarne ključne besede: A puppet;a child;education;children’s play;puppet activities;puppet’s corner.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 57 f., [5] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo;
ID: 19104
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomska naloga