diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo z naslovom Otrokov vsakdan z lutko v vrtcu obravnava vlogo in pomen lutke za otroka, igre z lutko, prisotnost lutke v skupini, lutko "soustvarjalko" v vzgoji predšolskega otroka, pri socializaciji, govoru in oblikovanju osebnosti otroka. V teoretičnem delu smo predstavili zgodovino slovenskega lutkarstva, vrste lutk, ki so nam znane, in sceno, ki je prisotna v lutkovnem gledališču. Empirični del zajema raziskavo, s katero smo želeli raziskati, kakšno mnenje imajo vzgojiteljice o pomenu in vlogi uporabe lutk v vrtcu, kaj lahko z lutko dosežemo na posameznih področjih in pomen lutke pri različnih dejavnostih. S pomočjo anketnih vprašalnikov smo ugotovili, da je lutka v vrtcih zastopana v veliki meri, ne samo v skupinah, kjer so otroci drugega starostnega obdobja, ampak tudi v skupinah prvega starostnega obdobja. Podatki so pokazali, da vzgojiteljice zelo poudarjajo vključevanje lutke v vsakodnevne aktivnosti, in kar je najpomembnejše, da je lutka med otroki priljubljena.
Ključne besede
predšolska vzgoja;vrtci;lutke;otroci;otroške igre;aktivnosti;lutkovni kotički;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2011 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[K. Guzej] |
UDK: |
373.2(043.2) |
COBISS: |
18181128
|
Št. ogledov: |
6358 |
Št. prenosov: |
1063 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
CHILD'S DAILY LIFE WHIT A PUPPET IN A KINDERGARTEN |
Sekundarni povzetek: |
This research work with the title Children's Everyday with Puppet in Kindergarten discusses: the role and the importance of a puppet onto a child, games with a puppet, presence of a puppet in a group, the puppet as a co-creator in the education of a preschool child and in the socialization, talk and in forming child's personality. In the theoretical part is introduced the history of Slovenian puppeteers, which kind of puppets are known to us and the scene which is present in puppet theatre. The empirical part captures the research with which we wanted to find out what kinds of opinion have educators about the importance and the role of using a puppet in kindergarten, what we can achieve in individual fields and the importance of a puppet in different activities. With the questionnaire we found out that in kindergartens a puppet is used a lot not only in second stage groups but also in first stage groups. Answers have also shown that educators give a big impact to involving a puppet into an everyday activities and the most important is that a puppet is popular to children. |
Sekundarne ključne besede: |
A puppet;a child;education;children’s play;puppet activities;puppet’s corner.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
57 f., [5] f. pril. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo; |
ID: |
19104 |