diplomsko delo

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v okviru likovnih dejavnosti v vrtcu v teoretičnem delu predstavlja likovno izražanje otrok v predšolskem obdobju kot pomemben dejavnik pri razvoju ustvarjalnosti otrok. Prav tako vsebuje teoretični del vsa likovna področja in tehnike, ki smo jih uporabili pri projektnem delu. Ker so bili v projektno delo vključeni otroci s posebnimi potrebami, smo v tem delu predstavili tudi njihovo likovno izražanje predvsem pa njihovo vključevanje v likovne dejavnosti. V empiričnem delu je predstavljen sam projekt, ki je trajal mesec in pol. Ta del zajema tudi primerne dejavnosti za kakovostno vključevanje otrok s posebnimi potrebami. V raziskovalni vzorec smo vključili dva otroka, in sicer dečka in deklico s posebnimi potrebami, v starostni skupini od treh do petih let. Rezultati raziskave so pokazali, da so nove likovne tehnike in sam material dovolj dobra motivacija za doseganje ciljev.

Ključne besede

predšolska vzgoja;otroci s posebnimi potrebami;likovna dejavnost;vrtci;vključevanje;projektno delo;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Obrez]
UDK: 73/76(043.2)
COBISS: 18219784 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3307
Št. prenosov: 558
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: INVOLVING CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS INTO ART ACTIVITIES IN KINDERGARTEN
Sekundarni povzetek: Involving children with special needs into art activities in kindergarten is a diploma work which, in its theoretical part, presents art expression of children in preschool period as a significant factor considering development of children's creativity. A theoretical part itself additionally encloses all the art areas and techniques which have been used in the project work. Considering the fact that there were children with special needs included in the project work, what is also presented in this work is these children's art expression, but most of all their integration into art class. The empirical part presents the project which took a month and a half. This part also includes appropriate activities for a quality integration of children with special needs. Two children with special needs, a boy aged four and a girl aged five, have been included in the research pattern. The results have shown that new art techniques and a material itself are good enough motivation to reach a goal.
Sekundarne ključne besede: preschool education;art class;children with special needs;project work;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 63 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;plastic arts;likovna umetnost (kiparstvo in umetna obrt);
ID: 19133
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, razstava natečajnih rešitev arhitekturnih instalacij vhoda v majhno razstavišče Hiše arhitekture Maribor, projekti Univerze v Mariboru v domeni Evropske kulturne prestolnice 2012 RAZ:UM EPK 2012, Hiša Arhitekture Maribor, HAM, malo razstavišče, 14. 1. 2012 -7. 2. 2012