diplomsko delo
Lucija Žitnik (Avtor), Tomaž Zupančič (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom "Likovno pedagoške delavnice v Muzeju narodne osvoboditve Maribor" je sestavljeno iz teoretičnega in iz praktičnega dela. V teoretičnem delu diplomskega dela predstavljamo teoretične osnove likovno pedagoškega dela, kjer posegamo tudi na področje muzejske pedagogike za vzgojno-izobraževalno delo v muzeju. Predstavili bomo pedagoške aktivnosti v Muzeju narodne osvoboditve Maribor. Hkrati bomo predstavili tudi didaktične pripomočke in likovne naloge, uporabljene za delo z različno starimi otroki, ki so obiskovali te likovne delavnice. Navedene didaktične pripomočke so uporabljali za različne starostne skupine otrok, ki so dobili pripomočke, prilagojene njihovi starosti in stopnji razvoja, glede na njihove individualne in specifične lastnosti. Opisali bomo oblike in metode dela, ki so primerni za delo v muzeju. Pomen muzejev kot izobraževalnih inštitucij postaja vse večji. Izobraževalno delo naj bi bilo tam čim bolj pestro in zanimivo, da bi motiviralo in pritegnilo male obiskovalce, ki bi s takšno komunikacijo z razstavljenimi eksponati doživljali bolj polne in izkustveno bogatejše obiske muzejev in razstav.

Ključne besede

likovna umetnost;muzeji;Maribor;izobraževanje;muzejska pedagogika;likovne delavnice;origami;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [L. Žitnik]
UDK: 73/76(043.2)
COBISS: 18261256 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2150
Št. prenosov: 188
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: VISUAL ARTS EDUCATION WORKSHOPS IN THE NATIONAL LIBERATION MUSEUM MARIBOR
Sekundarni povzetek: The thesis entitled Visual Arts Education Workshops in the National Liberation Museum Maribor consists of the theoretical and practical part. In the theoretical part, theoretical fundamentals of visual arts education are presented, including museum pedagogy for training and education activities performed in a museum. Education activities in the National Liberation Museum Maribor are presented. Didactic materials and visual arts tasks used for the work with children of various ages who attended these workshops are presented as well. The listed didactic materials were intended for children of various age groups who used didactic materials adapted to their age and development stage, considering their individual and specific characteristics. Also forms and methods of work suitable for activities in a museum are described. Museums are gaining their significance as educational institutions. Education and training should be as interesting and attractive as possible to motivate and draw the attention of children who visit museums so that their experience in visiting museums and exhibitions would be fuller and richer through such communication with the exhibits.
Sekundarne ključne besede: EDUCATION IN MUSEUM;MUSEUM PEDAGOGY;VISUAL ARTS WORKSHOPS;MUSEUM;ORIGAMI;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za likovno umetnost
Strani: 78 f., [18] f. pril.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;plastic arts;likovna umetnost (kiparstvo in umetna obrt);
ID: 19185
Priporočena dela:
, razstava natečajnih rešitev arhitekturnih instalacij vhoda v majhno razstavišče Hiše arhitekture Maribor, projekti Univerze v Mariboru v domeni Evropske kulturne prestolnice 2012 RAZ:UM EPK 2012, Hiša Arhitekture Maribor, HAM, malo razstavišče, 14. 1. 2012 -7. 2. 2012