diplomsko delo
Tadeja Žalar (Avtor), Dragan Potočnik (Mentor), Anton Ožinger (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava razvoj osnovne šole v Gorišnici od druge polovice 18. stoletja pa vse do danes. Šola se je skozi vsa zgodovinska obdobja soočala s številnimi reformami, materialnimi in prostorskimi stiskami, s pomanjkanjem učiteljev in učencev, z grozotami obeh svetovnih vojn in tudi s spreminjajočimi političnimi razmerami, ki so velikokrat vplivale na kakovostno raven znanja otrok. Leto 1958 je za osnovno šolstvo pomenilo zelo veliko prelomnico, saj je bila uzakonjena osemletna osnovna šola, kot edina oblika obveznega osnovnega šolstva. Osnovna šola Gorišnica je bila osemletna šola do leta 2003, ko je bila uvedena devetletna osnovna šola. Namen diplomskega dela je preučiti celotno zgodovino šole v Gorišnici in njen razvoj skozi različna zgodovinska obdobja. Opisali smo začetke nastajanja osnovnega šolstva na Slovenskem skozi posamezna obdobja. Gorišnico sem predstavila s kratkim geografskim in z zgodovinskim pregledom. Podrobno smo predstavili razvoj šole in organizacijo pouka, šolsko dokumentacijo, knjige, učbenike ter pomembnejše dogodke v kraju skozi posamezna obdobja.

Ključne besede

razredni pouk;zgodovina;šolstvo;Gorišnica;izobraževanje;osnovne šole;kronika;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [T. Žalar]
UDK: 93/94(043.2)
COBISS: 18287112 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2783
Št. prenosov: 270
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: EDUCATIONAL SYSTEM IN GORIŠNICA THROUGH TIME
Sekundarni povzetek: The thesis deals with the development of Gorišnica Primary School from the second half of the 18th century until the present day. The school has undergone various reforms through time: the lack of materials and space, the lack of teachers as well as students, atrocities of the World Wars and also the changing political situation which has often influenced the quality of students' knowledge. 1958 was an important turning point for Gorišnica Primary School as the eight-year schooling became the only form of compulsory education up to the year 2003. The purpose of my thesis was to study the entire history of school in Gorišnica and its development through various historical periods. We have described the beginnings of primary schooling in Slovenia through individual periods of time. A short geographical and historical overview of Gorišnica has been introduced. We have also presented the development of school and organisation of school lessons, school documentation, books, course books as well as significant events in the village through history.
Sekundarne ključne besede: school;education;schooling;Gorišnica Primary School;Municipality of Gorišnica;school chronicles;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 105 f.
Ključne besede (UDK): geography;biography;history;geografija;biografija;zgodovina;history;zgodovina;
ID: 19205
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, ofenzivne operacije nemške vojske proti Nizozemski, Belgiji, Luksemburgu in Franciji 1940
, diplomsko delo