diplomsko delo
Alenka Fujs (Avtor), Alenka Lipovec (Mentor), Helena Bezgovšek Vodušek (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Didaktični pripomočki pri pouku matematike na razredni stopnji teoretično in empirično predstavi uporabo in odnos učiteljev do didaktičnih pripomočkov pri pouku matematike. Namen diplomskega dela je preveriti vpliv diferenciacije, delovne dobe poučevanja, razreda poučevanja in velikosti šole na uporabo, argumente za pojasnjevanje obstoječe pogostosti uporabe didaktičnih pripomočkov in prepoznavanje različnih matematičnih didaktičnih pripomočkov. Uporabljena je deskriptivna in kavzalna-ne eksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. Podatki, pridobljeni z anketnim vprašalnikom, so temeljili na namenskem, konkretnem raziskovalnem vzorcu populacije učiteljev razrednega pouka v Sloveniji. Na njihove elektronske naslove je bil poslan spletni anketni vprašalnik, sestavljen iz vprašanj odprtega in zaprtega tipa. Pridobljeni in v obliki tabel in grafov predstavljeni podatki so pokazali, kakšne so razlike v poznavanju didaktičnih pripomočkov po imenu in na sliki, kako pomembno vlogo ima pri uporabi diferenciacija in kako velik je vpliv delovne dobe na prepoznavanje didaktičnih pripomočkov. Zanimivi so tudi podatki o argumentih za pojasnjevanje obstoječe pogostosti uporabe, saj predstavljajo dejansko razmišljanje učiteljev razrednega pouka.

Ključne besede

razredni pouk;matematika;pouk;razredna stopnja;didaktika;pripomočki;material;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [A. Fujs]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 18351624 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 6185
Št. prenosov: 1211
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: PEDAGOGICAL TOOLS FOR TEACHING MATHEMATICS IN THE PRIMARY CLASSROOM
Sekundarni povzetek: Master thesis entitled Pedagogical tools for teaching mathematics in the primary classroom theoretically and empirically looks into the use of pedagogical tools and the attitudes of teachers to teaching tools in the maths classroom. The purpose of this thesis was to test the influence of ability grouping of pupils, years of service of teachers, class of instruction and school size on the use, justifications of current use and recognition of various mathematical teaching tools. The method used was the descriptive and causal-nonexperimental method of empirical pedagogical research. The data was obtained via a questionnaire from a puposefully chosen sample of primary school teachers in Slovenia. An online survey questionnaire consisting of open-ended and closed questions was sent to their e-mail addresses. The obtained data is represented in the form of tables and graphs which show what differences there are in recognizing teaching tools by name and picture, how significant the impact of ability grouping on the use of teaching tools is, and what role the teachers' years of service play in identification of teaching tools. Also interesting are the arguments explaining the current frequency of use of teaching tools, as they represent actual elementary level teachers' reflections.
Sekundarne ključne besede: pedagogical tools;mathematics;primary school teaching;concrete manipulative materials;didactic materials.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 86 f., [11] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 19238