diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu z naslovom Poslušanje klasične glasbe v vrtcu smo želeli ugotoviti zastopanost klasične glasbe v predšolskem obdobju. V teoretičnem delu je predstavljeno poslušanje glasbe na splošno, načrtovanje glasbenih dejavnosti, poslušanje vokalne in instrumentalne glasbe, priprava otrok na poslušanje, sledi predstavitev obdobja klasicizma in nekaj skladateljev iz tega obdobja. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotovili, da klasična glasba ni tako zapostavljena, kot smo predvidevali, kar je razveseljivo. Ugotovili smo tudi, da je najbolj zastopana otroška glasba. V empiričnem delu so izpostavljeni tudi najbolj predvajani skladatelji in njihova glasbena dela. Pomembno je, da se zavedamo tako pozitivnih kot negativnih učinkov različnih zvrsti in različnih glasbenih del. Tako kot ima klasična glasba na otroke pomirjajoč učinek, lahko ima katera druga zvrst glasbe agresiven učinek. Klasika spodbuja domišljijo, ustvarjanje, razvija estetski čut ipd.
Ključne besede
predšolska vzgoja;glasbena vzgoja;vrtci;klasična glasba;poslušanje;klasicizem;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2011 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[Š. Božič] |
UDK: |
78(043.2) |
COBISS: |
18371848
|
Št. ogledov: |
6500 |
Št. prenosov: |
958 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
LISTENING TO CLASSICAL MUSIC IN THE KINDERGARTEN |
Sekundarni povzetek: |
The aim of the thesis titled Listening to classical music in the kindergarten, is to find out how freqently this kind of music is used in pre-school period. In theoretical part there is a presentation of listening to music in general, planning of music activities, listening to vocal and instrumental music, how we prepare children to such activities, then there is a presentation of the period of classicism and some composers in that time. The empirical part is about the results of the questionnaire which was used to find out about the frequency of using classical music. The results show that classical music is more frequently used than we expected, which is good. Besides that, this is the most frequently used music for children. This part also shows the most frequent composers and their music. It is important that we are aware of positive and negative effects of different kinds of music used with the children. If classical music has positive effects on children, some other kinds of music can be very aggressive. Classical music encourages imagination, creativity, sense of aesthetics etc. |
Sekundarne ključne besede: |
pre-school education;child;listening to music;classical music;classicism.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
59 f. |
Ključne besede (UDK): |
the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;music;glasba; |
ID: |
19261 |