diplomsko delo
Gregor Dokleja (Avtor), Vasja Vehovar (Mentor)

Povzetek

Ponudba orodij za spletno anketiranje je zelo velika, zato je iskanje primernega orodja lahko težavno. Pri tem si lahko pomagamo s spletnimi viri, ki zbirajo sezname teh orodij, kar je tudi predmet obravnave v pričujočem diplomskem delu. V tem okviru najprej opredelimo pojme, povezane s spletnim anketiranjem, predstavimo razvoj orodij za spletno anketiranje in tudi odgovarjajočega trga teh orodij. V empiričnem delu analiziramo cene in funkcionalnost orodij, ki se nahajajo na seznamih agregatorjev Capterra in G2, ter funkcionalna orodja s seznama WebSM. Ugotavljamo, da večina orodij ponuja funkcionalnosti v najmanj dveh paketih. V prvem (praviloma brezplačnem) paketu so možnosti zelo omejene in običajno ne vključujejo podpore za pogojne stavke. Za drugi (oziroma prvi plačljivi) paket pa je značilno, da praviloma vsebuje podporo za napredne pogoje in tudi vmesnik za prilagajanja oblike oziroma dizajna, skoraj nikoli pa ne vključuje vmesnika za jezikovne različice, kar je tudi najbolj tipična funkcionalnost naprednih paketov. Poleg poslovnega modela, kjer se funkcionalnosti ponujajo v paketih, nekatera orodja uporabljajo tudi cenovni model, ki se obračunava po številu izpolnjenih anket, najnaprednejša orodja pa standardiziranih cen sploh ne objavljajo, ampak izdelajo ponudbo glede posebnosti vsake stranke. Poleg omejevanja samih funkcionalnosti pa nekatera orodja v svojih paketih omejujejo tudi prostor za shranjevanje multimedijskih datotek.

Ključne besede

orodje za spletne ankete;trg orodij za spletne ankete;Capterra;G2;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [G. Dokleja]
UDK: 303.6:004(043.2)
COBISS: 161457667 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 41
Št. prenosov: 16
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Market analysis of web survey tools
Sekundarni povzetek: The range of web survey tools is very large, which makes finding the right tool difficult. This can be done by using online resources that collect lists of these tools, which is also the subject of this thesis. In this context, we first define the concepts related to web surveys, present the development of web survey tools and also the market for these tools. In the empirical part, we analyze the prices and functionality of the tools found on the Capterra and G2 aggregator lists, as well as the functional web survey tools from the WebSM list. We find that most of the tools offer functionalities in at least two packages. In the first (usually free) package, the options are very limited and usually do not include support for conditional statements. The second (or first paid) package is characterized by the fact that it usually includes support for advanced conditionals and an interface for format or design adjustments, but almost never includes an interface for language versions, which is also the most typical functionality of advanced packages. In addition to the business model, where functionalities are offered in packages, some tools also use a pricing model, in which the client is billed on the basis of the number of completed surveys, while the most advanced tools do not publish standardized prices, but instead make an offer according to the specificities of each client. In addition to limiting the functionality itself, some tools also limit the storage space for multimedia files in their packages.
Sekundarne ključne besede: web survey software;web survey software market;Capterra;G2;Družboslovno raziskovanje;Spletne ankete;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 130 str.
ID: 19653651