diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu z naslovom Lutke v mestih in podeželskih vrtcih je teoretičen del razdeljen na tri sklope. V prvem sklopu, razlike med mestom in vasjo, sta opredeljena pojma mesto in vas, opisane so razlike med mestom in vasjo ter prednosti in slabosti življenja na podeželju. Drugi sklop zavzema igro z lutko in njen pomen (igra, opis pojma lutka, lutkovna igra, pomen lutke za otroka in vzgojitelja, načini uporabe lutk ...). V tretjem sklopu pa je predstavljeno lutkovno gledališče nekoč in danes ter pomen lutkovnega gledališča za otroka. V empiričnem delu smo predstavili pridobljene podatke, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnih vprašalnikov (reševale so jih vzgojiteljice iz podeželskih in mestnih vrtcev). Z anketnim vprašalnikom smo želeli ugotoviti, kaj vzgojiteljice menijo o zastopanosti lutk v vrtcih, ali so lutke zastopane v obeh starostnih obdobjih, kako so lutke najpogosteje uporabljene v skupini, ali imajo lutkovni kotiček in katere lutke prevladujejo v njem, kakšne lutke prevladujejo v igralnici (ročno izdelane v vrtcu ali kupljene), katere vrste lutk vzgojiteljice najpogosteje uporabljajo ter kaj menijo, katere lutke so otrokom najbližje in zakaj, ali otroci radi sodelujejo pri vodeni lutkovni dejavnosti, katere materiale uporabljajo pri izdelavi lutk, kaj vzgojiteljem osebno pomani lutka, koliko krat na leto si ogledajo profesionalne lutkovne predstave in kje.
Ključne besede
predšolska vzgoja;vrtci;mestni vrtci;podeželski vrtci;lutke;otroci;igra;lutkovno gledališče;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[K. Pintarič] |
UDK: |
373.2(043.2) |
COBISS: |
18947848
|
Št. ogledov: |
1948 |
Št. prenosov: |
182 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
PUPPETS IN URBAN AND RURAL KINDERGARTENS |
Sekundarni povzetek: |
Theoretical part of the thesis "Puppets in urban and rural kindergartens" is divided into three sections. The first section, "The differences between a city and a village", defines the concepts of city and village, describes the differences between them and outlines the advantages and disadvantages of rural life. The second section depicts playing with the puppet and its meaning (definitions of concepts of a game, a puppet, a puppet play, description of the importance of dolls for the child and educator, the different methods of using puppets ...). The third section presents the puppet theater, its past and present, and the importance of the puppet theater for children. The empirical part presents the data obtained by questionnaires (addressed to educators from rural and urban kindergartens). By using a questionnaire we wanted to find out what educators think about using puppets in kindergarten; whether puppets are used in both age groups; in what way are puppets mostly used in the group; whether there is a puppet corner in the classroom and what kind of puppets prevail in it; what kind of puppets prevail in the classroom (hand made in the kindergarten or bought); what kind of puppets are most often used by the educators and what do they think, which puppets are favored by children and why is that; whether children like to participate in the guided puppet activity; what materials are used to make puppets in the kindergarten; what do puppets mean personally to educators; how many times the kindergarten group visits a professional puppet theatre shows and where. |
Sekundarne ključne besede: |
Child;game;puppet;puppet Theater; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
63 f., [3] f. pril. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo; |
ID: |
19785 |