magistrsko delo
Pia Novak (Avtor), Janja Tekavc (Mentor)

Povzetek

Raznolikost človeške družbe se pogosto odraža v vsakodnevnih situacijah, ki v različnih ljudeh spodbudijo različne čustvene odzive. Razumevanje, da se ljudje med seboj razlikujemo, imamo drugačne potrebe ter se zaradi tega tudi drugače razvijamo, je pomemben doprinos k ohranjanju zdravih ter spodbudnih odnosov. K temu lahko veliko doprinese ustrezen nivo empatije, ki nam omogoča zmožnost zaznavanja čustvovanja drugih in sposobnost vživetosti v počutje druge osebe. Empatija velja za osnovo, ki nam vse od samega otroštva omogoča uspešno sklepanje medsebojnih odnosov in tako postavi temelje za oblikovanje družbenih odnosov na različnih segmentih nadaljnjega življenja. Gre za več kot zadosten razlog, da je občutek empatičnosti potrebno razvijati in spodbujati tudi pri otrocih. Namen našega magistrskega dela je bil izdelati didaktični pripomoček, primeren za otroke na razredni stopnji, ki jim bo v družbi pomagal razumeti čustva in čustvene odzive drugih ljudi v vsakdanjih situacijah, sprejemati medvrstniško drugačnost in vzpostavljati višjo stopnjo empatije do soljudi. Didaktični pripomoček prispeva k prijaznejšim odnosom jutrišnjega dne in temu ustrezno vsebuje različne elemente, ki noto prijaznosti izražajo ne le skozi samo vsebino, temveč tudi skozi celotno vizualno podobo in konceptom igre. Didaktični pripomoček smo preizkusili na vzorcu otrok, ki trenutno obiskujejo razredno stopnjo osnovne šole.

Ključne besede

magistrska dela;čustva;empatija;raznolikost;otroci s posebnimi potrebami;didaktični pripomočki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [P. Novak]
UDK: 37.015.3:376(043.2)
COBISS: 164555267 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 30
Št. prenosov: 7
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development of a didactic tool to promote empathy in children at the first stage of primary education
Sekundarni povzetek: The diversity of human society is often reflected in everyday situations that evoke different emotional responses in different people. To cultivate and sustain healthy, supportive relationships, it's crucial to recognize and appreciate the inherent diversity among individuals as people vary in their unique needs and evolve at their own pace. An appropriate level of empathy, which enables us to perceive how others are feeling and to empathize with another person's feelings, can make a significant contribution to this. Empathy is considered to be the basis that enables us to successfully build relationships with each other from childhood onwards, and thus lays the foundations for the formation of social relationships in the various segments of later life. This is more than sufficient reason to cultivate and encourage empathy in children. The aim of our master's thesis was to create a didactic tool suitable for children at the primary stage of primary education, which will help them to understand other people's feelings and emotional reactions in everyday situations, to accept peer differences and to establish a higher level of empathy towards their fellow human beings. The didactic tool contributes to a kinder tomorrow and, accordingly, contains various elements that convey a note of kindness not only through the content itself, but also through the overall visual design and concept of the game. The didactic tool was tested on a sample of children currently attending a first stage of primary education.
Sekundarne ključne besede: master theses;emotion;empathy;diversity;special needs children;didactic tools;Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami;Učila in učni pripomočki;Empatija;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za temeljne pedagoške predmete
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 67 str.))
ID: 19855159