Zoran Krupka (Avtor), Andreja Dobra (Avtor), Goran Vlašić (Avtor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

Ni podatka o ključnih besedah

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
UDK: 338.48:339.138
COBISS: 106717699 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0547-3101
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Dejavniki, ki vplivajo na dojemanje luksuznosti destinacijske znamke
Sekundarne ključne besede: upravljanje blagovnih znamk;luksuz;destinacija;dejavniki izgradnje;znamčenje luksuza;
Strani: str. 74-86
Letnik: ǂLetn. ǂ67
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: 2021
DOI: 10.2478/ngoe-2021-0022
ID: 19876281